USR העניקה לעובדים חגיגת יום הולדת פורימית

13 מרץ, 2017

חברת USR חגגה בארוע מפואר את שנת ה-33 להקמתה, והעניקה לעובדים מסיבת פורים עליזה, נדיבה ושמחה כהלכה

עוזי ושוש רוזנברג

לא בכל יום מארגנת חברת USR מכרמיאל חגיגה ארוע מפואר לעובדים. לכבוד שנת ה-33 להקמתה (החברה הוקמה על-ידי עוזי ושוש רוזנברג בשנת 1984) החליטה USR לארגן מסיבת פורים עליזה לכל 600 עובדיה ובני ובנות זוגם. המסיבה שהתקיימה אתמול (א') באולמי הינומה בנשר, התחילה בקבלת פנים עם מבחר מטעמים ותחפושות שהוכנו עבור אלו שלא התחפשו. לרשותם גם הובא צוות של מאפרות מקצועיות שעזרו לעובדים להיכנס לאווירה פורימית עליזה.

עוזי ושוש רוזנברג הסתובבו באולם כחתן וכלה, אולם לא גנבו את ההצגה מעובדיהם. לאחר ברכה של המנכ"ל אדי גז, התקיים ערב בסימן של תודה לעובדים: ניתנו פרסי הצטיינות, פרסי הוקרה ונעשתה מחווה מרגשת לעובדים הוותיקים. למעשה, לקראת הערב הופק סרטון וידאו שמופיעים בו מרבית עובדי החברה.

הכיבוד הובא בנדיבות והיין נשפך כמים…

לאחר ארוחה מפוארת שיכלה להתחרות באולמי החתונות היקרים ביותר ושעוררה קריאות התפעלות בקרב העובדים, נערכה תחרות תחפושות עליזה שלאחריה עלתה לבמה להקת Beat Band והרקידה את כל האורחים. בסך הכל, השתתפו בחגיגה כ-1,200 אורחים, עובדים עם בני ובנות זוגם ושותפים עסקיים של חברת USR. זה נחמד שיש לתעשיית הייצור אלקטרוני בישראל סיבה לחגוג, ושהחגיגה עליזה ונדיבה ואופטימית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית