1,000 משתתפים בכנס הלקוחות הראשון של HPE בישראל

19 מרץ, 2017

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE בכנס הלקוחות הראשון בישראל: "מטרתנו להפוך לאינטגרטור המוביל בעולם שבו הכל מתמחשב"

כ-1,000 לקוחות ושותפים עסקיים השתתפו בשבוע שעבר בכנס הלקוחות Reimagine 2017 של HPE – Hewlett Packard Enterprise, שהוא כנס הלקוחות הגדול הראשון של החברה מאז התפצלה HPE מתוך תאגיד HP בנובמבר 2015. בכנס הציגה HPE לראשונה את האסטרטגיה העדכנית של החברה, תחומי הפעילות המרכזיים שלה והפתרונות לעולם ה-IT ההיברידי. אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל (בתמונה למעלה), אמר בפתיחת הכנס שיש כיום אקוסיסטם חדש בעולם ה-IT. "המטרה שלנו היא להיות האינטגרטור המוביל של האקוסיסטם החדש.

"באקוסיסטם החדש יש שני שדות: האחד IT היברידי המשלב בין סביבות שונות של מיחשוב והשני בנוי מנקודות הקצה והמשתמשים. HPE התאימה את מבנה החברה לעולם החדש. אנו מורידים תחומי פעילות שאינם מהווים את אסטרטגיית הליבה שלנו ובמקביל משקיעים בפעילות בה החלטנו להתמקד ורוכשים חברות המשלימות את פורטפוליו הפתרונות שלנו". עדי מור-בירן, מנהלת פריסייל ב- HPE: "העולם מסביבנו נעשה חכם, חושב ומחובר. נוצרות כמויות אדירות של מידע. שעונים חכמים יודעים להתריע על בעיות בריאות, מקרר חכם יוכל להתריע על מוצרים חסרים ורכבים יכולים להתריע על תקלה מתקרבת. HPE בחרה להשקיע ולהתמקד בטכנולוגיות שתומכות במגמןת האלו. אנו פעילים בעולם ה-IT ההיברידי ובקצה החכם (Intelligent Edge). בנקודות הקצה ניתן לאסוף מידע רב וחשוב באמצעות חיישנים".

הטכנולוג הראשי של HPE ישראל, ניר אורן, אמר: "הכל הולך להשתנות. החוכמה היא לדעת איך לקחת את הקיים ולחבר אותו לעולם החדש. קיימות תעשיות דוגמת הספרים, המוסיקה והעיתונות שכבר ביצעו את הטרנספורמציה הדיגיטלית. קיימים ענפים הנמצאים בימים אלו בעיצומו של תהליך: בנקים, מערכות בריאות, תחבורה, בנייה ושירותים ציבוריים. המגזרים שבקרוב יבצעו טרנספורמציה דיגיטלית הם הייצור, הביטוח, המשפטים, החינוך, התשתיות העירוניות והאנרגיה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע