רדוקסיו גייסה 22.5 מיליון דולר

20 מרץ, 2017

החברה פיתחה מערכת אחסון היברידית לארגונים. לסבב הנוכחי הצטרפה קרן C5, המתמחה בהשקעות בתחום הענן, ואבטחת הסייבר

*[בתמונה: הצוות של רדוקסיו. מקור: ויקיפדיה]

חברת רדוקסיו (Reduxio) הישראלית, שפיתחה פלטפורמת אחסון היברידית לארגונים, השלימה סבב גיוס שלישי (C) בהיקף של 22.5 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילה קרן ההשקעות הלונדונית C5 Capital, המתמחה בהשקעות בתחומי אבטחת סייבר, ניתוח נתונים ומחשוב ענן. רדוקסיו צפויה להשלים גיוס נוסף של 9.5 מיליון דולר בימים הקרובים.

בעקבות הגיוס, יצטרף מרקוס בטיסטי, שותף ב- C5 Capital, לדירקטוריון החברה. ההצטרפות של C5 לקבוצת המשקיעים בחברה מסמנת את הכוונה להתמקד בתשתית ענן ואבטחת סייבר. כמו כן, הצטרפותה של הקרן תסייע לחברה לשווק את המוצר שלה בעולם וליצור שותפויות עם חברות טכנולוגיה.

בנוסף, כל המשקיעים הקודמים של החברה, ובכלל זה הקרנות JVP, כרמל ונצ'רס, אינטל קפיטל וסיגייט טכנולוגיות, השתתפו גם כן בסבב הנוכחי. בשני סבבי הגיוס הקודמים גייסה רדוקסיו 25.9 מיליון דולר.

רדוקסיו פיתחה מערכת אחסון היברידית רב שכבתית לארגונים שמשלבת בין טכנולוגיות פלאש לזיכרון בכוננים (SSD) ומבצעת אופטימיזציה למקסום ביצועים מול עלות. מערכת ההפעלה של רדוקסיו מיישמת העברה פעילה בין סוגי מדיה מרובים, טכנולוגיית NoDup המאפשרת חסכון בנפח על ידי מניעת כפילויות ודחיסה, וכן טכנולוגיית BackDating המאפשרת שחזור נתונים אינסופי. מערכות האחסון של רדוקסיו הן מרובות שכבות אחסון ומבוססת ענן, וירטואליזציה ומערכות נתונים מובנים

רדוקסיו הוקמה ב-2012, על ידי מארק ויינר, המשמש כמנכ"ל, ניר פלג, המשתמש כסמנכ"ל טכנולוגיות, ואמנון שטרסר, המשמש כסמנכ"ל מחקר ופיתוח). לחברה יש משרדים בפתח תקווה ובסן פרנסיסקו. היא מעסיקה 80 עובדים, כ-50 מתוכם בישראל. בעקבות הגיוס מתכוונת החברה להרחיב את מצבת כוח האדם בעשרות עובדים במהלך 2017, מרביתם למרכז הפיתוח בישראל, ולפתוח משרדים נוספים בארצות הברית, אירופה וישראל. בין לקוחותיה של רדוקסיו נמנים ארגונים ציבוריים, חברות תעשייתיות וכן הטכניון בחיפה.

מייסד ומנכ"ל רדוקסיו מארק ויינר ציין "עתיד עולם אחסון המידע והאבטחה טמון ביצירת פתרון ידידותי לשימוש ובעל ביצועים גבוהים שייתן מענה לדור הבא של ה-IT ההיברידי. ארכיטקטורת הדור הבא של רדוקסיו נבנתה במיוחד כדי לתת מענה לאתגרים הללו. הגיוס הנוכחי יסייע לנו להמשיך בצמיחה המהירה שלנו ולתת מענה לקהל הלקוחות הצומח במהרה שלנו."

מרקוס בטיסטי, שותף ב-C5 שכאמור יצטרף לדירקטוריון החברה, אמר "מדי פעם משקיעים נתקלים בצוות מצטיין בחברה חדשה עם פוטנציאל לחולל מהפכה בשוק. רדוקסיו היא ללא ספק חברה כזאת. הטכנולוגיה של רדוקסיו מעצבת מחדש את מרחב האחסון כפי שאנחנו מכירים אותו. טכנולוגיית האחסון מבוססת התוכנה שלה בנויה על IP ייחודי ופורץ דרך המספק יתרונות ממשיים ללקוחות בשרת של הארגון עצמו (On Premise), פתרונות היברידיים ופתרונות מבוססי ענן. הפיתרון שלה נתפס על ידי רבים כאחד מכלי המפתח להתמודד מול איומי הכופרה הגוברים."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: גיוסי הון , ענן