ברודקום אימצה את תהליך הייצור החדש של טאואר-ג'אז

20 מרץ, 2017

טאואר השיקה את תהליך H5, המאפשר לייצר רכיבי תקשורת בטכנולוגיית סיליקון גרמניום (SiGe), ומספק תקשורת אופטית בקצב של עד 400GbE. חברת ברודקום החליטה לייצר באמצעותו את רכיבי התקשורת המהירים החדשים שלה

חברת טאואר-ג’אז (TowerJazz) הכריזה על תהליך ייצור חדש של רכיבי סיליקון גרמניום (SiGe) המיועד לרכיבי תקשורת מהירים מאוד. החברה העניקה לו את הכינוי H5. התהליך החדש מאפשר לייצר שבבים בטכנולוגיית 300GHz SiGe עבור מערכות תקשורת אופטיות מסוג 400GbE, הפועלות במהירות של עד 400Gb לשנייה. מדובר בקצב תקושרת מהיר פי ארבעה מרוב ערוצי התקשורת המהירים ביותר במרכזי הנתונים וחוות שרתים, הפועלים כיום במהירות של עד 100GbE.

תהליך H5 הוא התהליך המתקדם ביותר של טאואר-ג'אז כיום. החברה מסרה שמלבד היכולת שלו לספק קצב תעבורת נתונים מהיר, ניתן לייצר באמצעותו רכיבים חסכוניים יותר באנרגיה, כאשר לא מנסים להגיע לקצה מעטפת הביצועים שלו מבחינת מהירות העברת נתונים. טאואר מסרה שהתהליך החדש דומה מאוד לתהליכים הקודמים שלה (למשל H4), ולכן הלקוחות יכולים לעבור בקלות מתהליכי ייצור ישנים יותר לתהליך החדש.

חברת Broadcom, שהיא אחת מהספקיות הגדולות של רכיבים למערכות תקשורת, היא גם אחת מהחברות הראשונות שבחרו להשתמש בתהליך החדש. לדברי מנהל בכיר ביחידה למוצרי סיב אופטי בחברת ברודקום, ד"ר פאוזי צ’אהוב, "טכנולוגית SiGe המתקדמת של טאואר-ג’אז איפשרה לנו לתכנן בהצלחה מעגלים אופטיים איכותיים במספר שווקים ואפליקציות במקביל, הכוללים גם פלטפורמת 400GbE". מנהל היחידה העסקית RF& HPA בטאואר-ג'אז, ד"ר מרקו רקאנלי, אמר שהחברה תמשיך להשקיע באופן מסיבי בטכנולוגיית SiGe כדי לתמוך בדרישות הדור הבא של הלקוחות. "טכנולוגיית SiGe הפכה להיות הטכנולוגיה הנבחרת עבור רכיבי קצה של שידור-קליטה בתקשורת מהירה, שוק שממשיך לספק הזדמנויות חדשות ומעניינות עבורנו ועבור לקוחותינו".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס