הכנסות DarioHealth זינקו ב-2016 ב-241%

23 מרץ, 2017

בעיקר הודות לגידול במכירות בארצות הברית, שוק היעד העיקרי של החברה. החברה צופה המשך הגידול בהכנסות ובמספר המשתמשים ב-2017

חברת DarioHealth, שפיתחה את אבזר Dario למדידת רמת הגלוקוז בדם באמצעות סמארטפון, מסכמת עם שנת 2016 עם עלייה של 241% בהכנסות. החברה רשמה בשנה האחרונה הכנסות של 2.8 מיליון דולר, וזאת לעומת 823 אלף דולר ב-2015, בעיקר הודות להתרחבות הפעילות העסקית בארצות הברית.

עם זאת, בשורה התחתונה, החברה עדיין רושמת הפסד נקי של 830 אלף דולר, וזאת לעומת 855 אלף דולר ב-2015. ברבעון הרביעי של 2016 רשמה החברה הכנסות שיא של 838 אלף דולר, עלייה של 172% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

DarioHealth השיקה השנה את המוצר שלה בארצות הברית, הנחשבת לשוק הגדול ביותר עבורו, לאחר שקיבלה את אישור ה-FDA. בשלב הראשון היא פתחה משרדים במסצ'וסטס, בוסטון. בחברה מציינים כי מרבית ההכנסות ב-2016 נבעו ממכירות המוצרים ללקוחות בארצות הברית דרך אתר החברה ומפיצים.

ארז רפאל, מנכ"ל ויו"ר החברה, התייחס לתוצאות הרווח ואמר, "אסטרטגיית השיווק הישיר שהשקנו באמצע השנה בארצות הברית הניבה את מרבית הרווחים שלנו בשוק זה, וצברה תאוצה נוספת ברבעון הרביעי."

החברה צופה כי ב-2017 יגדלו ההכנסות ושולי הרווח מרכישות חוזרות של המוצרים הנלווים על ידי הלקוחות. כמו כן, גם העלות למשתמש תפחת בשל החזרים מביטוחי הבריאות

רפאל הוסיף, "אנחנו שואבים עידוד מהגידול במכירות המכשירים ומהגידול במספר המשתמשים החודשי, מה שמספק לנו זרם קבוע של הכנסות ממכירות המוצרים הנלווים המתכלים. אנחנו שמחים על התגובות החיוביות שאנחנו מקבלים מלקוחות, וצופים כי קהל הלקוחות יגדל ב-201 באופן מואץ".

מכשיר אישי למדידת גלוקוז באמצעות הסמרטפון

מוצר הדגל של החברה הוא ה-DarioMeter. מדובר באביזר ניטור אישי המיועד לחולי סכרת למדידת רמת הסוכר בדם ופרמטרים רפואיים נוספים, המבוסס על שימוש בסמארטפון ובאבזרים מבוססי iOS או אנדרואיד. המכשיר מבוסס על שימוש במתקן אישי קטן ובאפליקציה ניידת. המכשיר הנישא כולל רצועות חישה כימיות מתכלות (שעלותן פחות משקל לרצועה) ותקע התחברות אל שקע האוזניות בסמארטפון.

המכשיר לוקח דגימת דם זעירה באמצעות דקירת האצבע והשמת הדם על רצועת הבדיקה הכימית. הרצועה נמצאת בתוך מכשיר מדידה זעיר שעם חיבורו לסמארטפון, מציג מיידית את כל הפרמטרים החשובים לחולה.

נתוני הבדיקות מועברים בזמן אמת לאפליקציה ואתר אינטרנט ייעודי, המאפשרים למטופל, כמו גם לרופאים, לעקוב אחר הנתונים ולקבל התרעות על מצבים כגון היפוגליקמה או על כמות האינסולין שעל המטופל להזריק, וגם לעקוב אחר ההשפעה של פעילות גופנית על רמות הסוכר בדם.

להערכת חברת Visiongain, שוק מכשירי מדידת הגלוקוז לשימוש עצמי של חולי סוכרת הסתכם בשנת 2011 ב-9.7 מיליארד דולר, וצפוי להגיע להיקף של 27.4 מיליארד דולר עד לשנת 2022. חברת פרוסט אנד סאליבן מעריכה שכ-40% מהשוק העולמי מצוי באירופה ובארה"ב.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות