סמינר Keysight למדידות תקשורת אופטית

23 מרץ, 2017

הסמינר יוקדש להתפתחויות האחרונות בתחום הסיליקון פוטוניקס (silicon photonics), והרכיבים האופטיים - ולשיטות בדיקה ומדידה חדשות שפותחו עבור צוותי הפיתוח של פתרונות תקשורת אופטיים

ביום ד' ה-5 באפריל 2017 יתקיים סמינר משותף של חברת Keysight Technologies ושל אוניברסיטת בר-אילן בנושא מדידות ומגמות טכנולוגיות מרכזיות בתחום התקשורת האופטית. הסמינר יתקיים תחת השם: Measuring at the Speed of Light – Optical Networking Test Seminar.

הסמינר יוקדש להתפתחויות האחרונות בתחום הסיליקון פוטוניקס (silicon photonics), והרכיבים האופטיים – ולשיטות בדיקה ומדידה חדשות שפותחו עבור צוותי הפיתוח של פתרונות תקשורת אופטיים.

הסמינר מיועד למהנדסי פיתוח ומדידות העובדים עם סיבים אופטיים או עם כל אבזר תקשורת אופטי אחר.

שוק התקשורת האופטית ופתרונות הרישות האופטיים צומח במהירות וצפוי על-פי ההערכות להגיע להיקף של כ-25 מיליארד דולר בשנת 2020. וידאו באיכות גבוהה, רשתות חברתיות ומשחקים מקוונים נעשים זמינים בכל מקום ועל-גבי כל המכשירים המקושרים – ממחשבים ועד סמארטפונים.

בעוד התעשייה נערכת לגלי הטכנולוגיה הבאים, כמו הדור החמישי (5G) והאינטרנט של הדברים (IoT) , היקף התעבורה במרכזי הנתונים וברשתות התקשורת צומח במהירות עצומה. תקשורת אופטית היא המענה לצרכים החדשים של התעשייה, אולם כדי לפתח את הפתרונות הדרושים, יש צורך בטכניקות פיתוח בדיקה ואימות חדשות.

 

ההרצאות המרכזיות בסמינר:

למידע נוסף ורישום: Optical Networking Test Seminar

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות