טאואר-ג'אז פיתחה תהליך ייצור חדש לרכיבים אופטיים

24 מרץ, 2017

תהליך סיליקון פוטוניקס (SiPho) החדש מיועד לשוק רכיבי קצה עבור תקשורת אופטית. שיתוף פעולה טאואר-ג'אז וחברת התוכנה פיניקס משתפות פעולה ומספקות ערכת תכנון לייצור שבבים אופטיים בסיליקון

חברת טאואר-ג'אז (TowerJazz) פיתחה תהליך ייצור חדש לרכיבי סיליקון פוטוניקס (SiPho) המרחיב ומשלים את תהליך SiGe BiCMOS האופטי שלה, עבור רכיבי קצה של תקשורת אופטית. התהליך החדש מאפשר צימוד סיב אופטי ישירות לסיליקון, מגוון רחב של מוליכי גלים, פוטו-דטקטור ומודולטור. החברה גם הכריזה על שיתוף פעולה רחב היקף עם חברת PhoeniX Software ההולנדית, שבמסגרתו היא תפתח ערכת פיתוח לייצור המבוססת על תוכנת OptoDesigner 5.1 של פיניקס, ללקוחות המפתחים התקנים לרשתות אופטיות עבור מרכזי מידע.

תוכנת OptoDesigner של פיניקס מבצעת סינתזה פוטונית המותאמת במיוחד לתהליך SiPho של טאואר-ג'אז. המטרת שיתוף הפעולה היא לאפשר למתכננים להשתמש בסימולטור ובסביבת העבודה הקיימת כדי לייעל את פיתוח המוצר שייוצר בטאואר-ג'אז, ולבצע את התכנון בהתאם לחוקים שיבטיחו יכולת ייצור טובה בתהליך של טאואר.

"תהליך הסיליקון פוטוניקס החדש יספק פתרון לחברות רבות בשוק המקלטים/משדרים האופטיים", אמר מנהל היחידה RF&HPA בטאואר-ג'אז, ד"ר מרקו רקאנלי. "ליכולות התכנון שלנו יש תפקיד משמעותי ומשלים לתהליך הייצור, ולכן אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת פיניקס, שיש לה ניסיון רחב בסיליקון פוטוניקס ובהבאת פתרונות תכנוניים עבור הלקוחות". "ערכות תכנון הם מפתח לייעול תכנוני ואנחנו נרגשים לעבוד עם טאואר-ג'אז בייצור ערכה עבור SiGe BiCMOS" אמר טוואן קורטורסט, מנכ"ל פיניקס.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , סמיקונדקטורס