איציק וינשטיין מונה למנהל התפעול של א.י אלקטרוניקה

28 מרץ, 2017

וינשטיין מביא איתו לתפקיד ניסיון של 30 שנה בניהול מערכות לוגיסטיות וייצור אלקטרוני בחברות כמו אינטל, טייגו, DSPC ואורבוטק. במסגרת התפקיד החדש הוא יהיה אחראי על טיפול בנושאים כמו המעבר מפיתוח לייצור בכמויות גדולות

חברת א.י אלקטרוניקה (AY Electronics) מינתה את איציק וינשטיין לתפקיד סמנכ"ל התפעול בחברה. במסגרת התפקיד החדש הוא יהיה אחראי על טיפול בנושאים כמו ייצור גלובלי ומעבר מפיתוח לייצור בכמויות גדולות. וינשטיין, בן 58, הצטרף לחברה לפני כשנתיים וחצי שבהן שימש כסמנכ"ל מכירות. לתפקיד החדש הוא מביא איתו נסיון של כ-30 שנה מתעשית האלקטרוניקה. לפני שהצטרף לא.י הוא שימש במשך שלוש שנים כסמנכ"ל התפעול בחברת טייגו אנרגיה, שפיתחה וייצרה פתרונות לניצול יעיל יותר של אנרגיה סולארית, עד שנמכרה למשקיע זר.

וינשטיין היה אחראי בחברת טייגו על הפעילות בארץ, העברת מוצרים מפיתוח לייצור בארץ, ואחר-כך על הייצור ההמוני בסין. לפני-כן עבד 8 שנים בחברת אינטל, שבה היה אחראי על בניית תוכניות מוכנות למצב חירום והטמעתן בקמפוסים של אינטל באירופה. הוא גם שימש כמנהל התפעול של קבוצת אינטל פתח-תקווה, שהוקמה בעקבות רכישת חברת DSPC. לפני אותה עיסקה ניהל וינשטיין את פרוייקט הקמת המבנה בפתח-תקווה עבור DSPC.

לפני DSPC הוא שימש כסמנכ"ל התפעול של חברת CTP שפיתחה וייצרה טלפונים אלחוטיים לקמפוסים. החברה נמכרה ל-DSPC שנה אחת בלבד לפני מכירת DSPC לאינטל. את דרכו בתעשיית ההייטק הישראלית החל וינשטיין בחברת אורבוטק, שבה שימש כראש תחום רכש אלקטרוניקה וקבלנות משנה. המינוי של אדם המומחה בייצור אלקטרוני לתפקיד סמנכ"ל תפעול, קשור לתפנית במודל העיסקי של חברת א.י אלקטרוניקה, המתחוללת כיום מאחורי הקלעים.

המפיצה הופכת לחברת הייטק לכל דבר

קבוצת א.י. אלקטרוניקה עוסקת מזה כ-37 שנים בתחום הרכיבים האלקטרוניים ומתן פתרונות קצה ללקוחות, החל מאספקת רכיבים אלקטרוניים, פיתוח אב טיפוס, בניית תיק ייצור והעברה לייצור בישראל. הקבוצה הוקמה בשנת 1980 על-ידי אריק רוד ז"ל ונמצאת בבעלות האחים יניב רוד ואיתי רוד. בשיחה עם Techtime שהתקיימה בתחילת השנה, הסביר יניב רוד את התפישה החדשה של החברה: "כעת אנחנו מרחיבים את המושג שרשרת אספקה גם לתחום ההצמחה של חברות סטארט-אפ.

"המטרה שלנו היא לסייע להן להגיע אל השוק מהר ובצורה נכונה, באמצעות השירותים הלוגיסטיים, הקשרים העסקיים ושירותי הייצור שלנו. חברות הסטארט-אפ הישראליות הן מנוע הצמיחה של מדינת ישראל. לכן הגדרנו לעצמנו מטרה לסייע להן להגיע למוצר, ולהמשך פיתוח וייצור בישראל. החזון שלנו הוא לראות תעשייה ישראלית המייצרת בישראל ומבטיחה תעסוקה לשנים רבות". השקעה של א.י. אלקטרוניקה שקיבלה חשיפה רבה, היתה בחברת הסטארט-אפ HealthWatch, המפתחת ומייצרת גופייה המשמשת כפתרון ניטור רפואי. בגופייה מוטמעים חיישנים שונים אשר אוספים מידע רפואי על המטופל, מעבדים אותו ומשדרים אותו לענן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות