פלקס חנכה את מרכז התכנון בחיפה

29 מרץ, 2017

המרכז מנוהל על-ידי בועז קאליש. הוא עבר למשרדים בשטח של 1,200 מ"ר לאחר שהחל בפעילות שקטה לפני שלוש שנים. כיום הוא מעסיק 40 מתכננים ופלקס מתכננת להגדיל אותו ל-70 עובדים. לפלקס ישראל יש כיום יכולת מלאה: מהתכנון הראשוני ועד משלוח המוצר המוגמר

אתמול (ג') נחנך רשמית מרכז הפיתוח הישראלי של חברת פלקס (flex) הפועל מפארק התעשייה מת"ם שבחיפה. מנהלת האגף להשקעות זרות ברשות לשיתוף פעולה תעשייתי במשרד הכלכלה, זיוה אנגר (בתמונה למעלה), אמרה במעמד שחברת פלקס היא אחת מהשותפות החשובות בבניית הכלכלה בישראל. "אנחנו מעוניינים להביא לישראל עוד 20 חברות כמו פלקס, המשלבות מחקר ופיתוח וייצור בישראל, עד שנת 2020".

המרכז החל לפעול בצורה שקטה לפני שלוש שנים במתכונת של פעילות נסיונית זעירה, ואתמול נחנכו המשרדים החדשים בשטח של 1,200 מ"ר שבהם מועסקים כ-40 מהנדסי פיתוח. המרכז מנוהל על-ידי בועז קאליש. חברת פלקס מתכננת להגדיל אותו להיקף של 70 עובדים. הוא מספק שירותי פיתוח אבות-טיפוס בסביבה מאושרת ISO, בדיקתם והכנתם לייצור המוני. החברה מסרה ל-Techtime שמרכז התכנון שבחיפה מעניק לפלקס ישראל את היכולת לנהל מחזור מלא של חיי המוצר: מהסקיצה הראשונה ועד לייצור מלא ומשלוח ללקוח. "ישראל היא אחת מהמדינות הבודדות בעולם שלחברת פלקס יש בהן את היכולת הזאת".

קרוב ל-4,000 עובדים בישראל

מרכז התכנון פועל בצורה הדוקה עם מרכזי הייצור הישראלים של פלקס במגדל העמק, באופקים וביבנה, ומספק גם שירותי תכנון ללקוחות מחוץ למדינת ישראל. הוא מתמקד בעיקר בפרוייקטים מתחומי המכשור הרפואי, המוצרים התעשייתייים, מוצרים צרכניים ותעשייה ביטחונית. הוא מציע שירותי הנדסה ותכנון, פיתוח מוצרים חדשים, תכנון אלקטרוני והנדסה מכנית. בין השאר הצטבר בו נסיון בתחומים כמו מכשור רפואי, מערכות אופטיות, אולטרא סאונד, מערכות אלקטרו-מכניות רפואיות, מערכות תעשייתיות, תכנון מארזי פלסטיק וחיישנים אופטיים.

חברת פלקס נחשבת לקבלנית הייצור וההרכבות האלקטרוניות הגדולה בישראל. היא מעסיקה קרוב ל-4,000 עובדים, רובם במרכז הייצור המרכזי שלה במגדל העמק והשאר באופקים וביבנה. חברת פלקס נחשבת לאחת מקבלניות הייצור הגדולות בעולם: היא מעסיקה קרוב ל-200,000 עובדים ב-100 מתקנים ב-30 מדינות (רצפת ייצור כוללת של 52 מיליון רגל מרובע). מכירותיה בשנת 2015 הסתכמו בכ-26 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית