מקום ראשון בהאקתון של IATI: פרוייקט למניעת שיכחת ילדים ברכב

3 אפריל, 2017

מנכ"לית IATI: "זהו מרתון הפיתוח היחיד בעולם שמקיים שיתוף פעולה בין תאגידי טכנולוגיה גלובליים שחלקם מתחרה זה בזה"

פרויקט ChildCare למניעת שיכחה של ילדים ברכב זכה במקום הראשון ב-IATI Social Impact Weekathon, שהוא ההאקתון השנתי של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI). השנה הוא הוקדש לפיתוח פתרונות בעלי השפעה חברתית. בהאקתון השתתפו 35 מפתחות ומפתחים ממרכזי המו"פ בישראל של החברות הרב-לאומיות Motorola Solutions, Marvell, HPE SW, HP Indigo, Siemens, Nokia ו-ebay. בהאקתון השתתפו גם מפתחים בוגרי התכנית של עמותת טק-קריירה, המסייעת בהכשרה טכנולוגית של יוצאי אתיופיה וקידום העסקתם בתעשיית ההייטק בישראל.

במקום הראשון בתחרות זכה הפרויקט ChildCare למניעת שיכחה של ילדים ברכב. הצוות פיתח פתרון הכולל אפליקציה העובדת עם חיישני מיקום הנמצאים בכניסה לגן הילדים וברכב של ההורים. חברי הצוות הזוכה הם: מאיר קריכלי, HP Indigo; חיים קספו, מוטורולה; מקסים זמסקי, סימנס; רז זמיר, HP Indigo; רוני גוטמן, מוטורולה.

פרויקטים נוספים שפותחו בהאקתון: סייען אישי לילדים על הרצף האוטיסטי (Learners For Learners), פלטפורמה ללמידה מותאמת אישית (Social Buddy), אפליקציה לניטור בריאות המזון במסעדות (Eat Smarter) ואפליקציה להשבתת הטלפון הסלולרי בזמן נהיגה. המיזמים הטכנולוגיים הוצגו באירוע ה-Demo Day שנערך ביום ה' במשרדי HP Enterprise ביהוד, במעמד מנכ"לית IATI קרין מאיר רובינשטין, יו"ר IATI ארז צור, מנכ"לי חברות הייטק רב-לאומיות, מנהלי קרנות ובכירים נוספים.

מאיר רובינשטין אמר שההייטק הישראלי מוביל לא רק בחדשנות טכנולוגית, "אלא גם ביכולת המיוחדת להניח את התחרות בצד ולשתף פעולה למען שינוי חברתי ויצירת עולם טוב יותר. זהו מרתון הפיתוח היחיד בעולם שמקיים שיתוף פעולה בין תאגידי טכנולוגיה גלובליים שחלקם מתחרה זה בזה".

צילום (למעלה): ניר שמול

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות