Kapsch הגרמנית מחפשת סטארט-אפים ישראלים בתחום התחבורה והניידות

6 אפריל, 2017

חמש חברות סטארט-אפ הנבחרות יחלקו מענק בגובה 150,000 אירו ויקבלו ליווי מקצועי לחצי שנה עם המומחים של חברת Kapsch

חברת TrafficCom Kapsch הגרמנית, המפתחת מערכות תבוניות לתחבורה (ITS) המיועדות לניהול ולבקרת תנועה משיקה את Factory1, אקסלטור לסטארט-אפים בתחומי ניידות ותחבורה. חברות סטארט-אפ ישראליות בתחומי תחבורה וניידות מוזמנות להגיש מועמדות לתוכנית עד ה-10 באפריל.

גיאורג קאפש, מנכ"ל Kapsch

מייסדי חברות הזנק ישראליות, המתמחות בתחומים חדשניים כגון נהיגה אוטונומית ורכבים מחוברים, ביג דאטה ולמידה עמוקה, ניידות חכמה, אבטחה ופרטיות, תשתיות או מערכות תשלום וגביה, מוזמנים להגיש מועמדות לתכנית ההאצה לסטארט-אפים מבית Kapsch, בכתובת www.factory1.net.

עם סגירת ההרשמה, ייבחרו 15 הרעיונות הטובים ביותר ויוצגו בפני חבר שופטים מומחה, במסגרת אירוע Kick-off מיוחד, שיתקיים בוינה, בין התאריכים 8-12 במאי. דירוג החברות על ידי השופטים יתבצע על פי קריטריונים מוגדרים כגון דרגת החדשנות של המוצר ותחרותיות. עבור חמש החברות בעלות הדירוג הגבוה ביותר, תכנית ההדרכה תתחיל מיד.

במהלך התכנית יזכו נציגים החברות בהזדמנות נדירה להציג את הפיתוחים שלהם במספר אירועי תעשייה, ביניהם, Vienna Acceleration Days וכן Vienna Acceleration Week.

חמשת הזוכים יחלקו מענק בגובה 150 אלף אירו, ויהינו מסדרת מפגשים בתוכנית חצי שנתית, הכוללת יעוץ, תמיכה והדרכה של מיטב המומחים מקבוצת Kapsch, במטרה לסייע לחברות ההזנק בדרך להשגת היעדים הטכנולוגיים והעסקיים שלהם.

התוכנית תלווה חברות בעלות לקוחות ראשוניים, או אבטיפוס עובד של המוצר, עד לשלבי הוכחת קונספט מתקדמים, ואף תאפשר להם גישה ישירה לרשת הקשרים הבינלאומית של קבוצת kapsch. כמו כן, כל חמשת החברות יציגו את רעיונותיהם פורצי הדרך לקהל מומחים בינלאומי, באירועי תעשייה נבחרים, במהלך התכנית ובאירוע הסיום.

בתום התכנית, יציגו בוגרי Kapsch Factory1 את מוצריהם באירועים של התעשייה כגון כנס הקונגרס האירופאי למערכות תבוניות לתחבורה (ITS) בצרפת, ובקונגרס העולמי למערכות תבוניות לתחבורה (ITS) במונטריאול, קנדה. קאפש לא מבקשת אחוזים בחברות שישתתפו בתוכנית. גאורג קאפש, מנכ"ל Kapsch TrafficCom: "אנו מאמינים בחשיבות הרבה שיש לחברות צעירות בעיצוב העתיד. ו הסיבה שהחלטנו להשקיע בתכנית האצת סטארטא-פים, כחלק מאסטרטגיית החדשנות הפתוחה שלנו. תכנית ההאצה נועדה לזהות טכנולוגיות עתידיות, לתמוך במודלים עסקיים צופי פני עתיד וכמובן לבנות שותפויות חזקות וארוכות טווח עם החברות הסטאר-טאפ עצמן"

חברת TrafficCom Kapsch הינה ספקית של מערכות תבוניות לתחבורה (ITS), המיועדות לניהול ולבקרת תנועה, פיתוח פתרונות לשיפור הבטיחות והביטחון בדרכים, אכיפה של חוקי תעבורה, קידום תחבורה עירונית חכמה ורכבים מחוברים. החברה מציעה פתרונות מקצה-לקצה לאורך כל שרשרת ייצירת הערך ובכך מהווה נקודת עצירה אחת עבור קהל לקוחותיה, החל מעיצוב ומתכנון הרכיבים ועד להתקנה ולתפעול המערכות.

עסקי הליבה של החברה כוללים פיתוח, התקנה ותפעול שוטף של מערכות אוטומטיות לכבישי אגרה ומערכות ניהול תנועה. הבחירה ב TrafficCom Kapsch בידי 50 מדינות על פני כל יבשות תבל הפכה את TrafficCom Kapsch לספקית הגלובלית המובילה של מערכות תבוניות לתחבורה (ITS). TrafficCom Kapsch הינה חלק מקבוצת Kapsch האוסטרית, אשר נוסדה בשנת 1892 בוינה, אוסטריה. החברה נסחרת בבורסת וינה (KTCG) החל משנת 2007 ולאחרונה סיכמה את שנת 2016-2015 ברווח בגובה 526 מיליון יורו. TrafficCom Kapsch מעסיקה למעלה מ4,600 עובדים ב-30 סניפים ברחבי העולם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive