בלעדי ל-Techtime: שורה של מינויים בכירים בחברת מלאנוקס

20 אפריל, 2017

החברה ביצעה סבב נרחב של מינויים לשדרת ההנהלה והטכנולוגיה של החברה, כולל מינויים בתחום הסיליקון פוטוניקס, אשר צובר תנופה והופך למוצר בייצור המוני

בתמונה למעלה למימין לשמאל: שמואל אטלי, אלברט בנזוני ומיכאל דובמן

דזנג פנג

חברת מלאנוקס (Mellanox)ביצעה סבב מינויי בכירים. כך נודע ל-Techtime. החברה מינתה את שמואל אטלי, אלברט בנזוני, מיכאל דובמן, דזנג פנג, צחי עובד ואסף וכטל לסמנכ"לים בחברה, ואת רועי ארמוני ואיל פרוסט למהנדסים ראשיים בכירים.

כל המינויים הם של עובדי החברה שקודמו לתפקידים בכירים יותר. נשיא ומנכ"ל מלאנוקס, איל וולדמן, אמר שהם מייצגים את הדור הבא של מנהיגי מלאנוקס, שהוכיחו שביכולתם לקדם את הטכנולוגיה ואת עסקי מלאנוקס. "מאחר שאנחנו מתפתחים לכיוונים טכנולוגיים ועסקיים חדשים, כל אחד מהמנהלים האלה יביא עמו מומחיות מיוחדת ויכולות שיקדמו את הצלחתנו".

בעלי התפקידים החדשים

שמואל אטלי מונה לסמנכ"ל מתאמי ומעבדי חומרה והוא ינהל את פיתוח החומרה עבור מתאמים מסדרות ConnectX ו-Innova, וכן את מוצרי SoC  BlueField (מערכת על שבב). לאטלי תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון.

רועי ארמוני

אלברט בנזוני מונה לסמנכ"ל הנדסת סיליקון פוטוניקס, והוא יהיה אחראי על פיתוח תהליכי ייצור רחבי היקף, ועל המעבר מפיתוח לייצור של קו מוצרי הסיליקון פוטוניקס. לבנזוני תארים שניים בהנדסת חשמל ובהנדסת מכונות, מאוניברסיטת Lehigh ומאוניברסיטת מדינת ניו-יורק.

מיכאל דובמן מונה לסמנכ"ל תוכנה, והוא יוביל את קבוצות פיתוח התוכנה העוסקות במחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית ותוכנות האצה. הוא יהיה אחראי על אספקת ביצועי רשת ברמה בינלאומית ללקוחות מלאנוקס. דובמן מחזיק בתואר ראשון במתמטיקה מאוניברסיטת בן-גוריון.

דזנג פנג מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות סיליקון פוטוניקס. הוא יוביל את תכנון השבבים ואת הפיתוח הטכנולוגי של מקמ"שים אופטיים מבוססי סיליקון פוטוניקס מסדרת LinkX. פנג מחזיק בתואר דוקטור בפיזיקה מאוניברסיטת פודאן בסין.

צחי עובד מונה לסמנכ"ל ארכיטקטורת תוכנה, ויהיה אחראי על ניהול ארכיטקטורת התוכנה של מתאמי הרשת והמערכות-על-שבבים (SoC) של מלאנוקס. לעובד תואר ראשון ותואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל-אביב.

איל פרוסט

אסף וכטל מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי, ויהיה אחראי על צמיחתה העסקית של מלאנוקס בשוקי התאגידים, השירותים הפיננסיים, התקשורת והבידור. לווכטל תואר ראשון בהנדסת חשמל ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב, ותואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

רועי ארמוני מונה למהנדס ראשי בכיר, ויהיה אחראי על תחום האימות הפורמלי וינהל את פיתוח התוכנה והטכנולוגיות שמבטיחות את תקינותו והצלחתו בסבב ראשון של תכנון השבבים במלאנוקס. לארמוני תואר דוקטור במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

איל פרוסט מונה למהנדס ראשי בכיר, ויהיה אחראי על תכנון אנלוגי ותכנון מארזים, וכן על תחום שלמות האות (signal integrity) במוצרי השבבים המתקדמים ביותר של מלאנוקס. לפרוסט תואר הנדסאי ממכללת אורט עפולה בישראל.

אסטרטגיית הסיליקון פוטוניקס של מלאנוקס צוברת תנופה

המינויים החדשים מלמדים על ההחזקות של מלאנוקס בתחום הסיליקון פוטוניקס והחשיבות של הטכנולוגיה החדשה עבורה. לאחרונה היא הודיעה על משלוח של יותר מ-200,000 יחידות VCSEL (דיודות לייזר) ומודולים של מקמ"שים מסוג סיליקון פוטוניקס עבור רשתות ווב 2.0 וענן ורשתות ארגוניות של 100Gb/s. "שוק המקמ"שים האופטיים בתעבורת 100Gb/s צובר תאוצה במהירות ולאור זאת הגברנו את תפוקת הייצור של המוצרים האופטיים שלנו. אנחנו מוכרים שורה של משפחות מוצרים בהיקפים גדולים", אמר אמיר פרשר, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי במלאנוקס.

טכנולוגיית סיליקון פוטוניקס מאפשרת לפתח רכיבים ומערכות תקשורת שבהן הסיליקון משמש כמדיה ו/או המצע המרכזי שעליו בנויים הרכיבים. אנליסט ב- Lightcounting Market Research, דייל מוריי, העריך ששוק המקמ"שים לקצבים של 100Gb/s צמח באופן חד ב-2016 להיקף של כ-1.15 מיליארד דולר, כאשר הביקוש עולה על ההיצע. "המחשבים עתירי הביצועים (HPC) מובילים את מגמת השוק. במבט קדימה, אנחנו צופים כי ה-100G יתרחב ויעלה בהיקף השימוש על ה-40G הפופולרי, ויהיה בעל מחזור חיים ארוך מאוד".

במקביל, מלאנוקס דיווחה על משלוח של כ-100,000 יחידות כבלי נחושת DAC – Direct Attach Copper עבור רשתות 100Gb/s. כבלי DAC משמשים כדי לחבר שרתים ומאגרי אחסון למתגי Top-of-Rack. אורכם של הכבלים הללו הינו לרוב פחות מ-3 מטר. מקמ"שים ו-AOC מאפשרים תקשורת במרחק של עד 2 קילומטר. כעת משיקה מלאנוקס את הדור הבא של מקמ"שים מסיליקון פוטוניקס. במהלך כנס סיבים אופטיים (Optical Fiber Conference), שהתקיים בחודש מרץ בלוס אנג'לס, היא חשפה קו חדש של מקמ"שים 200Gb/s מבוססי VCSEL במארזי QSFP28 המשמשים גם במוצרי ה-100Gb/s. "לקוחות ההייפרסקייל שלנו יכולים להכפיל את רוחב הפס שלהם ל-200Gb/s תוך שימוש בתשתית הסיבים הקיימת", אמר אמיר פרשר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס