החלה יוזמת ייעוץ לסטארטאפים בישראל, קנדה, ארה"ב וצרפת

23 אפריל, 2017

השותף הישראלי אלי גולדמן שימש כמנהל הפעילות הישראלית של חברת Daisy וחברת Intergraph שרכשה את דייזי. בשנת 2000 הקים את חברת EGDS שסיפקה שירותי פיתוח עסקי באירופה ובישראל

אלי גולדמן הוא אחד מארבעת השותפים ביוזמת הייעוץ החדשה של חברת Yabusame, שהחלה לפעול החודש מתל-אביב, פאריס, מונטריאול ועמק הסיליקון בקליפורניה. היוזמה מיועדת לספק שירותי ייעוץ אסטרטגיים לחברות סטארט-אפ מתוך תפישת עולם גלובלית. החברה מסרה שארבעת השותפים הגדירו אסטרטגיה חדשה שבמרכזה עומדת התפיסה שהפעילות הנכונה של חברות סטארט-אפ היא גלובלית מיומן הראשון: השוק גלובלי, הטכנולוגיה גלובלית, ערוצי השיווק גלובליים ומקורות המימון גלובליים.

מסיבה הזו הוקמה החברה על-ידי ארבעה שותפים אשר הנסיון ורשת הקשרים שלהם מייצגים מידע והכרת שוק גלובלית. ארבעת השותפים הם הישראלי אלי גולדמן, הקנדי פיליפ קולאר, הצרפתי ז'אן-ז'אק ואלוט והאמריקאי ג'נס וייצל. ביחד, הם גייסו יותר מ-100 מיליון דולר ממשקיעי הון סיכון ומהציבור, נטלו חלק פעיל בעיסקאות מיזוג ורכישה, שניים מהשותפים שימשו כמנהלים פעילים בקרנות הון סיכון  והאחרים שימוש בתפקידי ניהול ארגוניים וטכנולוגיים.

השותף הישראלי אלי גולדמן הוא בוגר הנדסת תוכנה מבית הספר EPSI בפאריס. בשנות ה-80 הוא הקים את חברת ההפצה Sofigo, שהיתה המפיץ הגדול ביותר בצרפת של מחשבים אישיים תואמי יבמ. לאחר מכן עלה לארץ ושימש כמנהל הפעילות הישראלית של חברת Daisy הנחשבת לחלוצת ה-EDA. לאחר מכן מילא תפקידי ניהול בכירים בחברת Intergraph שרכשה את דייזי ובחברות נוספות. בשנת 2000 הקים את חברת EGDS שסיפקה שירותי פיתוח עסקי לחברות תוכנה, טלקום וחברות ביטחוניות באירופה ובישראל.

שירות הייעוץ החדש מיועד לסייע לחברות סטארט-אפ לגבש אסטרטגיה גלובלית בתחומים כמו בניית ארגון גלובלי, קבלת מימון ממקורות גלובליים, פיתוח עסקי מוכוון צמיחה, ועוד.  לדברי אלי גולדמן, פעילות הייעוץ האסטרטגי של הקבוצה תורחב בעתיד לאתרים מרכזיים נוספים, דוגמת לונדון, ברלין ואסיה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות