קיידנס משיקה את טכנולוגיית Pegasus

25 אפריל, 2017

מערכת האימות Pegasus היא פתרון מקבילי ומותאם לענן, המיועד לביצוע אימות פיסי ובדיקות תכנון סופיות של שבבים

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) השיקה את מערכת האימות Pegasus, שהיא פתרון מקבילי ומותאם לענן, המיועד לביצוע אימות פיסי ובדיקות תכנון סופיות של שבבים. מערכת פגסוס היא חלק מחבילת signoff ותכנון דיגיטלי עם זרימה מלאה של קיידנס, אשר מסוגל לספק ביצועים מהירים פי עשרה של בדיקות DRC (בדיקת כללי תכנון) על מאות מעבדים. בנוסף, פתרון פגסוס מקצר את סה"כ זמני הריצה (turnaround time)  מכמה ימים לשעות ספורות בלבד, בהשוואה לפתרון הדור הקודם של חברת קיידנס.

החברה מסרה שהלקוחות הראשונים שאימצו את מערכת האימות Pegasus, משתמשים בה עבור תכנונים גדולים במיוחד בתחומי האחסון, מחשוב עתיר ביצועים, יישומי ענן, שרתים ויישומים ניידים. החבילה כוללת זרימה מלאה ומקיפה מהסינתזה ועד ליישום ולבדיקות התכנון הסופיות, ולפיכך מציעה את המסלול המהיר ביותר להשגת יעדי PPA (הספק, ביצועים ושטח) עבור מגוון רחב של יישומים ומגזרים אנכיים.

התוספת של ה-Pegasus Verification System לחבילת הזרימה המלאה של קיידנס תומכת גם באסטרטגיית ה-SDE – System Design Enablement של החברה, המאפשרת לחברות המוליכים למחצה והמערכות לפתח מוצרי קצה מלאים ביעילות רבה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים