Western Digital מגייסת כ-80 מהנדסים למרכזי הפיתוח בישראל

26 אפריל, 2017

החברה גם מציעה תמריץ לעובדיה בסך 20 אלף שקל על כל מועמד מטעמם שיגויס. בעקבות רכישת סאן-דיסק ב-2015 הפכה ווסטרן דיגיטל לספקית פתרונות האחסון הגדול בעולם

 

ענקית האחסון האמריקנית Western Digital מגייסת כ-80 מהנדסים לשלושת מרכזי הפיתוח שלה בכפר סבא, בגליל ובעומר. כדי לעודד את הליך הגיוס תפעיל ווסטרן דיגיטל תכנית 'חבר מביא חבר', שבמסגרתה יוענק בונוס של 20 אלף שקלים לכל עובד שמועמד מטעמו ייקלט בחברה. עובדים אשר יסייעו בגיוס של 3 עובדים יקבלו בנוסף לבונוסים גם מכשיר אייפד אייר.

בין התפקידים הדרושים: מהנדסי Firmware, מהנדסי תוכנה ומהנדסי מערכת לצוותים של פיתוח כלים ומערכות אוטומציה, מערכות תוכנה, מערכות ולידציה, QA,  פיתוח Embedded ומהנדסי לינוקס. בנוסף, החברה מגייסת גם סטודנטים מצטיינים ובוגרי אקדמיה בתחומים של הנדסת מחשבים ומדעי המחשב.

ווסטרן דיגיל מעסיקה כיום כ-800 עובדים, רובם מהנדסים וחוקרים, במרכזי הפיתוח שלה בכפר סבא, עומר, ותפן שבגליל. החברה מבקשת לאייש כעת משרות במגוון תפקידים בתחומי מחקר ופיתוח, בעיקר בתחומי מדעי המחשב והנדסת חשמל.

מנכ"ל החברה בישראל, שחר בר-אור ציין כי גל הגיוסים הנוכחי נדרש כדי לעמוד בתוכניות הפיתוח ובגידול במכירות וכן כדי לאפשר כניסה לשווקים חדשים כמו הרכב האוטונומי, הבית החכם, מחשוב לביש ומחשוב ענן. "הגדלת היקף הפעילות במרכזי הפיתוח בישראל משקפת אמון של הנהלת החברה ביכולות של המהנדסים שלנו בישראל ובתוצאות שהושגו עד כה," אמר שחר בר-אור.

ספקית פתרונות האחסון הגדולה בעולם

בסוף 2015 רכשה ווסטרן דיגיטל את SanDisk תמורת 19 מיליארד דולר, וזאת במטרה להפוך לספקית פתרונות אחסון שתוכל להציע את כל מרכיבי טכנולוגיית הזיכרון הבלתי נדיף מבוסס NAND, שעליו מבוססים מוצרי סנדיסק.

שחר בר-אור מציין כי בעקבות הרכישה של SanDisk, הפכה ווסטרן דיגיטל לחברה הגדולה בעולם למוצרי זיכרון, ובשל כך "לצד תנאי העבודה מהטובים בארץ, אנו מבטיחים לעובדים שלנו אתגר ועניין רב, הן מבחינת המחקר והפיתוח של טכנולוגיות קצה והן מבחינת הקשרים העסקיים וההמצאות בלב העשייה ברמה הגלובאלית. בפני עובדי החברה הזדמנויות רבות להתפתחות וקידום בשלושת האתרים שלנו בישראל וגם באתרי החברה בחו"ל," אמר בר-אור.

רונית רונן-קרפול, דירקטורית בכירה למשאבי אנוש בישראל ובאירופה ומשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל, ציינה כי "הגיוס מתבצע על רקע גידול בפעילות הפיתוח של החברה בשלושת האתרים שלנו , מאחר וכ-80% מעובדי החברה מועסקים בתפקידי מחקר ופיתוח, הרוב מוחלט של המשרות הפתוחות מיועדות למהנדסים, בעיקר בתחום מדעי המחשב והנדסת חשמל".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: סמיקונדקטורס