גיא גדניר מונה למנהל מרכז הפיתוח של אוויה בישראל

27 אפריל, 2017

גדניר הצטרף לאוויה בעקבות רכישת חברת רדוויז'ן לפני כחמש שנים. עמית גרינמן ימשיך בתפקידו כמנהל הפעילות העסקית של Avaya בישראל

GUY-AVAYA

חברת אוויה (Avaya) הכריזה היום (ה') על מינוי גיא גדניר לתפקיד מנהל מרכז הפיתוח של אוויה בישראל. גדניר עובד באוויה כ-5 שנים, לאחר שהצטרף אליה בעקבות המיזוג עם חברת רדוויז׳ן. בתקופה בזו הוא תרם משמעותית להקמת וקידום מרכז הפיתוח המורחב בישראל, בנוסף לתרומתו לפיתוחים הטכנולוגיים של המרכז ולמיצובם כחלק מהיצע הפתרונות של החברה בעולם. עמית גרינמן ימשיך בתפקידו כמנהל הפעילות העסקית של Avaya בישראל.

גיא הוא מהנדס תעשייה וניהול, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. הוא בעל 20 שנות ניסיון פיתוח עסקי, חדשנות טכנולוגית, אסטרטגיה וניהול. תפקידים קודמים אותם מילא כוללים את ההקמה והניהול של חטיבת ה-Global Services ביחידה הטכנולוגית של רדוויז'ן וניהול פרויקט המיזוג עם אוויה. בנוסף, ניהל הוא את הפעילות העסקית הגלובלית של חטיבת הווידאו באוויה וממשיך לשמש במקביל כדירקטור הפיתוח העסקי הגלובלי למוצרי UC & Collaboration, תפקיד הכולל גם את ניהול שירות הוועידות וידאו בענן של אוויה בארה"ב ובקנדה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות