מדיקל קומפרשן נמכרה לחברה זרה ב-4 מ' דולר

7 מאי, 2017

בכך מסתיימת תקופה ארוכה של חוסר ודאות בחברה. לפני כשבוע היא הזהירה שאם לא תושלם עיסקת המכירה יהיה צורך לסגור את החברה עד סוף חודש יוני

חברת המכשור הרפואי מדיקל קומפרשן (Medical Compression Systems) מאור עקיבא נמכרה לחברה גלובלית בתחום האורתופדיה תמורת 4 מיליון דולר. כיום החברה מעסיקה 16 עובדים. בהסכם המכירה נקבע שמדיקל קומפרשן תספק תמיכה בחברה הרוכשת לתקופה של עד שנה. בתקופה זו יועסקו כל עובדי החברה. תקופת ההעסקה של העובדים תסתיים בהתראה של 9 חודשים מראש.

בכך מסתיימת תקופה ארוכה של חוסר ודאות בחברה. לפני כשבוע היא הזהירה שאם לא תושלם עיסקת המכירה יהיה צורך לסגור את החברה עד סוף חודש יוני. חברת מדיקל קומפרשן הוקמה בשנת 1997 על-ידי עדי דגן וד"ר יעקב ברק, ובשנת 2006 היא נרשמה למסחר בבורסה בתל-אביב. החברה פיתחה את מערכת ActiveCare המבוססת על בקרה פניאומטית של פרופיל זרימת הדם בגפיים, לצורך טיפול במחלת פקקת ורידים עמוקים (Deep Vein Thrombosis).

מחלה זו מופיעה כאשר קריש דם נוצר בוורידים העמוקים של הגפיים התחתונות ובאגן. בשנת 2016 היא פיתחה את מערכת הדור המתקדם ActiveCareOnline המיועדת לשימוש ביתי וכוללת יכולת ניטור ביתי והעברת נתונים קליניים בזמן אמת לרופא המטפל או למרכז בקרה מרחוק. המערכות של החברה משווקות ביפן, בקוריאה, בישראל, בארצות הברית ובבריטניה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי