ננו-דיימנשן מסרה 13 מדפסות ללקוחות ביטא

18 מאי, 2017

החברה נערכת להתחיל בשיווק מסחרי של מדפסת המעגלים המודפסים (PCB) שלה כבר בשנת 2017. הייצור יתבצע ב-flex. קיבלה מרשות החדשנות מענק של 370 אלף דולר לפיתוח טכנולוגיית הדפסה של חומרים קרמיים

PCB PRINTER מדפסת מעגלים מודפסים

חברת ננו דיימנשן (Nano Dimension) מנס-ציונה מסרה ברבעון הראשון של השנה 6 מדפסות PCB מסוג DragonFly 2020 ללקוחות ביטא שיבדקו אותן. בעקבות זאת הגיע מספר המדפסות שנמסרו לשימוש ובדיקה אצל לקוחות ביטא ל-13 מדפסות. מנכ"ל החברה, עמית דרור, אמר שהחברה קיבלה אלפי פניות של בקשת מידע על המדפסות שלה. "אני בטוח שאנחנו נמצאים על המסלול להתחיל ולמכור אותן בצורה מסחרית כבר בשנת 2017. המדפסות שלנו נבדקות כעת אצל לקוחות הנחשבים למובילים בתעשיות כמו הביטחון, הטכנולוגיה, המיכשרו הרפואי ועוד. המשוב שאננו מקבלים מהם מחזק אותנו לקראת המעבר לשלב המסחרי".

חברת ננו דיימנשן הוקמה בשנת 2012 ופיתחה מדפסת תלת-מימדית לייצור מיידי של מעגלים מודפסים רב-שכבתיים. הטכנולוגיה שלה מבוססת על מדפסת הזרקת דיו, על חומרים פולימריים המתקשים ומייצרים את שכבות המצע של המעגל המודפס, ועל דיו מוליך שהיא פיתחה, הכולל חלקיקים ננומטריים של כסף ונחושת.

במסגרת ההיערכות לשיווק מסחרי, החברה חתמה על הסכם ייצור עם חברת flex אשר תייצר אותן, והעבירה מסלול השתלמות לעובדי פלקס שייצרו את המדפסות. בינתיים החברה פועלת במתכונת של חברת מו"פ שלמרות שהיא כבר נסחרת בבורסה בתל-אביב. ברבעון הראשון של בשנה היא השקיעה 2.5 מיליון דולר במחקר ופיתוח, וביו לה הכנסות של 118 אלף דולר. החברה מסרה שזה היה הרבעון הראשון שבו היא ייצרה הכנסות. בתוך כך היא דיווחה השובע שקיבלה מענק תמיכה מרשות החדשנות בהיקף של כ-370 אלף דולר. המענק מיועד לפיתוח טכנולוגיה להדפסה תלת-מימדית של חומרים קרמיים. התמיכה מהווה 30% מעלות הפרוייקט, הנאמדת בכ-5.2 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה