קיידנס מרחיבה את פלטפורמת האימות הפורמלית JasperGold שפותחה בישראל

27 מאי, 2017

אפליקציות Superlint ו-CDC Apps מביאות את העוצמה של טכנולוגיית האימות הפורמלית של JasperGold אל שולחן העבודה של מתכנן ה-RTL

Cadence Verification Suite

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), המספקת פתרונות בתחום התכנון האלקטרוני, הכריזה על הרחבת פלטפורמת האימות הפורמלית שלה, JasperGold, אשר פותחה על-ידי צוותי החברה במרכזי הפיתוח בחיפה ובארה"ב. בעקבות ההרחבה, הפלטפורמה כוללת את יישומי JasperGold Superlint ו-Clock Domain Crossing, המספקים טכנולוגיות המתמודדות עם דרישות שלב אישור הסופי (RTL signoff). למעשה, אפליקציות Superlint ו-CDC Apps מביאות את העוצמה של טכנולוגיית האימות הפורמלית של JasperGold אל שולחן העבודה של מתכנן ה-RTL. להערכת קיידנס, היישומים החדשים משפרים את איכות תכנון ה-IP הודות לצמצום של עד 80% בשינויים שיש לבצע ב-RTL בשלב האחרון, וקיצוץ של עד ארבעה שבועות בזמן הפיתוח של ה-IP, בהשוואה לפתרונות אימות אחרים.

עם התכנונים הגדולים והמורכבים יותר הקיימים כיום לעומת העבר, יש צורך הולך וגובר לפתח IP חזק ויציב שמאפשר שימוש חוזר במגוון מערכות על-גבי שבב (SoCs) כדי לשפר את הפרודוקטיביות של מתכננים. בדיקות אישור סופי שבוצעו בעבר בשלב של יישום ה- netlistצריכות להתבצע היום על תכנון ה-RTL. כלים מסורתיים של CDC ושל static lint נמצאו לא יעילים בהבטחה שקוד ה-RTL אכן מציע את האיכות הטובה ביותר. היום יש למתכננים גישה לבדיקות פונקציונליות עשירות יותר ולכלי ניפוי שגיאות חכמים יותר מונעי "פורמל" לצורך הפחתת הפרות וחריגות רעש – אחד האתגרים הדוחקים ביותר היום באישור הסופי של RTL.

למידע נוסף: www.cadence.com/il ו/או: /www.facebook.com/CadenceDesignSystemsLtd

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני