Deep Instict מינתה את ליין בס ליו"ר הדירקטוריון

8 יוני, 2017

ללין יש ניסיון עשיר בתעשיית הסייבר, ובין היתר שימש כמנכ"ל ונשיא של פאלו אלטו נטוורקס של ניר צוק. דיפ אינסטינקט פיתחה מערכת הגנת סייבר המבוססת על בינה מלאכותית

חברת הסייבר הישראלית Deep Instinct, שמפתחת פתרון אבטחת סייבר המבוסס על בינה מלאכותית, מינתה את ליין בס (Lane Bess) לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה.

ליין מילא מספר תפקידי מפתח בחברות סייבר מוכרות, ובראשם חברת הסייבר האמריקנית Palo Alto Networks, שבה שימש כמנכ"ל וכנשיא. פאלו אלטו, שהוקמה על ידי ניר צוק לאחר שפרש מצ'ק פוינט, רכשה בפברואר השנה את LightCyber הישראלית תמורת 120 מיליון דולר. במהלך הקריירה שלו שימש ליין גם כמנהל התפעול בחברת אבטחת הענן Zscaler ובחברת תוכנות האבטחה Trend Micro. בדיפ אינסטינקט מציינים כי ליין מביא עימו ידע רב בהכוונה תפעולית.

בדיפ אינסטינקט מציינים כי ליין מצטרף לחברה בצומת חשוב בהתפתחותה. לאחר שהשלימה שורה של גיוסי הון בשנתיים האחרונות עם שותפות אסטרטגיות, בחברה מציבים כיעד להרחיב את הפעילות העסקית בארצות הברית ובשווקים נוספים בעולם. "בס יהיה בעלי תפקיד מועיל להגדיר עבורנו את שוקי היעד האסטרטגיים וכן לאתר שותפים חדשים ולהגדיר יעדי צמיחה."

מנכ"ל ואחד ממייסדי החברה גיא כספי אמר "התברכנו בעובדה כי מישהו בעל שיעור קומתו והידע והניסיון של בס בתעשיית הסייבר מצטרף לצוות שלנו במטרה לשנות את פני התעשייה."

ליין עצמו אמר, "אני שמח להצטרף לדיפ אינסטינקט בשלב המרגש הנוכחי של התפתחותה. עם הטכנולוגיה החדשנית שלה ופוטנציאל הצמיחה האדיר שלה, דיפ אינסטינקט נמצאת בעמדה מצוינת להגדיר מחדש כיצד אנו מונעים איומים בנקודות הקצה ובתחום המובייל, ולתקוע יתד עמוק בתוך התעשייה. מדובר בצוות מוכשר מאוד וזו תהיה זכות גדולה עבור לתרום להצלחתם."

אבטחת סייבר המבוססת על בינה מלאכותית

דיפ אינסטינקט, שהוקמה בחשאי ב-2014 והושקה רשמית בנובמבר 2015, נחשבת לחברת הסייבר הראשונה והיחידה בעולם שמיישמת יכולות של למידה עמוקה לפיתוח מערכות הגנת סייבר. דיפ אינסטינקט פיתחה למעשה "מוח מלאכותי" שלומד לזהות איומים ופרצות אבטחה בכל מכשיר, פלטפורמה או מערכת הפעלה, ולמנוע אותם בזמן אמת מבלי להכביד או להאט את המערכת. על פי החברה, הפתרון שלה, שעדיין מצוי בהליכי רישום פטנט, "חוסמים באופן מיידי מתקפות יום אפס ומתקפות סייבר מתקדמות (APT) עוד לפני שנגרם נזק כלשהו לנקודות הקצה, השרתים וההתקנים הניידים של הארגון".

בחודש מאי זכתה החברה בתואר "הסטארט-אפ פורץ הדרך" בתחרות Inception AI היוקרתית שערכה יצרנית המעבדים הגרפים Nvidia. למעשה, דיפ אינסטינקט משתמת במעבדים הגרפיים של אנבידיה לפיתוח מערכת הבינה המלאכותית שלה.

זהו אינו הפרס הראשון שקוטפת דיפ אינסטינקט. באוגוסט 2016 זכתה החברה בתואר חברת הסטראט אפ החדשנית ביותר בעולם בתחום אבטחת הסייבר בכנס BLACK HAT, אחד הכנסים הנחשבים ביותר בעולם בתחום אבטחת המידע.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר