צחי וייספלד ינהל פעילות הסטארט-אפים העולמית של מיקרוסופט

13 יוני, 2017

וייספלד יזם את תוכנית האקסלרטור הראשון של מיקרוסופט שהחלה בישראל ומונה כיום שבעה אקסלרטורים בעולם. הוא ירכז תחתיו את כל תוכניות העזרה ושיתוף הפעולה של מיקרוסופט העולמית עם חברות סטארט-אפ

Tzahi Zack Weisfeld

צחי וייספלד, ימונה למנכ"ל Microsoft for Startups וינהל את כלל שיתופי הפעולה והפעילות של מיקרוסופט מול סטארט-אפים ברחבי העולם. וייספלד כיהן עד-כה כמנכ"ל פעילות האקסלרטורים העולמית של מיקרוסופט המונה 7 אקסלרטורים ברחבי העולם. הוא ירכז תחתיו את כל תוכניות העזרה ושיתוף הפעולה של מיקרוסופט עם חברות סטארט-אפ בעולם.

וייספלד (45), הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת נורטווסטרן ואוניברסיטת ת"א. הוא יזם את הקמת האקסלרטור הראשון של מיקרוסופט בעולם, שיחגוג בסוף החודש 5 שנים להקמתו. מאז הרעיון שוכפל ומופעל כיום בברלין, לונדון, הודו, סין ובמטה מיקרוסופט העולמית בסיאטל. חברות הסטארט-אפ שיצאו מתוכנית האקסלרטורים, גייסו כשלושה מיליארד דולר (ממוצע של 5.2 מיליון דולר לסטארט-אפ).

במסגרת התפקיד החדש, וייספלד ינהל את כלל האינטרקציה של מיקרוסופט עם קהילת הסטארט-אפים העולמית במגוון תכניות: האקסלרטור של מיקרוסופט לחברות מתקדמות, תכנית BizSpark המסייעת בגישה לשירותי Azure, שיתוף פעולה עם למעלה מ-200 אקסלרטורים ב-47 מדינות דרך תכנית BizSpark+, תוכניות פוסט-אקסלרציה, ותוכנית שיתוף פעולה עם קרנות הון-סיכון בשיתוף עם זרוע ההשקעות Microsoft Ventures.

במהלך 25 השנים האחרונות צחי ניהל יזמויות בישראל ובעולם – בין השאר כמנכ"ל נטקינג, מנכ"ל מוצרי אנטרפרייז בקומטאץ', מנכ"ל פעילות M Systems בארה"ב, מנהל העסקים, מוצר, ושיווק של Modo ולאחרונה שותף-יזם לחברת מינטיגו. וייספלד הצטרף לראשונה למיקרוסופט בשנת 1998 כשותף ומנהל הקמת הפורטל MSN ובהמשך סייע בהקמת מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל בשיתוף עם משה ליכטמן והמנכ"ל הנוכחי של המרכז, יורם יעקובי.

"כיזם בעצמי", הוא אמר, "אני יודע שהדבר החשוב ביותר להצלחתם של סטארטאפים הוא קשרים עסקיים המניבים הכנסות ושתופי פעולה. מיקרוסופט יוצאת דופן ביכולת שלה לגרום לקשרים שכאלו לקרות. סטארט-אפים הלוקחים חלק בתוכניותנו מקבלים יתרון יוצא דופן לעומת כל מתחריהם".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות