מלאנוקס השיקה טכנולוגיית קישוריות עם יכולות ריפוי עצמי

15 יוני, 2017

טכנולוגיית SHIELD מותאמת למרכזי נתונים מוכווני קישוריות החדשים, ומשפרת את חוסן מרכז הנתונים ממצב שגיאה בשיעור של פי 5,000, וזאת על-ידי יכולות איבחון וריפוי עצמי של בעיות בקישוריות

חברת מלאנוקס (Mellanox) מיקנעם, המספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון, השיקה היום היום טכנולוגיית קישוריות חדשה בשם SHIELD, המשפרת את חוסן מרכז הנתונים ממצב שגיאה בשיעור של פי 5,000, וזאת על ידי ניצול יכולות ריפוי עצמי של קישוריות מלאנוקס.

בעולם המידע, התאוששות מהירה מתקלות בזרימת נתונים היא קריטית כדי להבטיח ניתוח נתונים בזמן אמת וקבלת החלטות עסקיות מהירות. הטכנולוגיה החדשה של מלאנוקס זמינה כחלק מפתרונות החברה לקישוריות אינפיניבנד בקצב 100 ו-200 גיגה-ביט לשנייה, ומאפשרת למרכיבי הקישוריות השונים להחליף מידע בזמן אמת, ולקבל החלטות חכמות מיידיות על מנת להתגבר על בעיות ולייעל את זרימת הנתונים. על פי החברה, SHIELD תאפשר אמינות רבה יותר, חישובים יעילים יותר, וביצוע אופטימלי של פעולות במרכזי נתונים על מנת להבטיח את ההחזרים הגבוהים ביותר על השקעות.

סוג חדש של מרכזי מידע

"ארכיטקטורות מרכזי נתונים ממוקדות-מעבדים הגיעו לקצה הדרך, ובמקומן מוקמים מרכזי הנתונים החדשים בארכיטקטורות ממוקדות-נתונים. מערכות אלה זקוקות לקישוריות חכמה המסוגלת לספק מיחשוב פנים-רשתי (In-Network Computing) ויכולות ריפוי עצמי המבטיחים את הביצועים, הסקלאביליות והגמישות הגבוהים ביותר", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל שיווק במלאנוקס טכנולוגיות. "SHARP ו-SHIELD, טכנולוגיות מובילות של מלאנוקס בתעשייה, מאפשרות לנתח נתונים בתוך הרשת, להתגבר על בעיות ולייעל את זרימת הנתונים, ומביאות לשיפורים בשיעורים הנעים בין פי 10 לבין פי 5000. טכנולוגיות אלה חיוניות להבטחת פרודוקטיביות מירבית עבור מחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית, ביג דאטה, מחשוב ענן, ויישומים תובעניים אחרים".

"אנו מאמינים כי טכנולוגיית SHIELD של מלאנוקס חשובה מאוד למרכזי נתונים מודרניים, ובייחוד למרכזי נתונים ארגוניים שנדרשים להתמודד עם הצרכים הגוברים של ניתוח נתונים באופן יעיל ובזמן אמת, עם מהימנות מירבית", אמר דן אולדס, אנליסט ראשי ב-OrionX.net. "מוצרי קישוריות מהדורות החדשים חייבים להיות מסוגלים לנתח נתונים, כמו גם להגביר את חוסנה הכולל של המערכת. SHIELD היא פריצת דרך טכנולוגית המאפשרת פתרונות קישוריות עם יכולות ריפוי עצמי, אשר יאפשרו למשתמשים להגדיל את תפוקת הנתונים שלהם ואף לשפר את עלות הבעלות הכוללת (TCO)".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: טכנולוגיות מידע , ענן , תקשורת