ווינד ריבר מקימה צוות מחקר לאימוץ נהיגה אוטונומית

21 יוני, 2017

הפרוייקט יתבצע בשיתוף עם מעבדת TRC, המשמשת כמרכז הניסויים הרשמי של מינהל בטיחות התנועה הלאומי בארה"ב. "הרכב האוטונומי הראשון יעלה על הכביש לפני שיירד ממנו הרכב המנוהג האחרון"

Wind River Autonomous Driving

חברת ווינד ריבר (Wind River) הנמצאת בבעלות חברת אינטל (Intel), מקימה צוות מחקר בשיתוף פעולה עם המרכז לחקר התחבורה (TRC) באוניברסיטת מדינת אוהיו (OSU) ועם העיר דבלין (באוהיו, ארה"ב), במטרה לפתח אסטרטגיות וטכנולוגיות שיאיצו את השימוש בכלי-רכב אוטונומיים ובכלי-רכב מקושרים אחרים. "כדי לממש נהיגה אוטונומית בהיקף נרחב, יש צורך בשיתוף פעולה בין גורמים רבים", אמר מנהל פתרונות הרכב המרושת בווינד ריבר, מרקס מק'אמון.

"תוכנה היא הליבה של המכונית של היום, והמכונית היא חלק מרכזי של הקהילות שלנו, לכן חיוני לשתף את הקהילה בעת ביצוע מחקר של נהיגה אוטונומית. לכן העיר דבלין, שהיא אחת מהערים החכמות המרושתות ביותר בארה"ב, היא שותף טבעי לפרוייקט". הקבוצה מתכננת לבחון את השפעת הקשרים בין טכנולוגיות, כלי- רכב ותשתית, על חיי התושבים. בנוסף לרכב האוטונומי, הקבוצה תבחן טכנולוגיות כגון תקשורת רכב-לרכב (V2V) ורכב-לתשתית (V2X), תוכנות לתא הנהג, חיישנים חכמים ומיפוי, ואיסוף הנתונים.

בשלב הראשון הפרויקט יתמקד בפיתוח ובחינת רכבי ניסוי אוטונומיים או "מעבדות מתגלגלות". "מהגשושית של מאדים עד לרכבות, מכוניות, ומטוסים מסחריים וצבאיים, עסקי הליבה של ווינד ריבר הם פיתוח ואספקת תוכנה למשימות קריטיות. בחשיפת אוניברסיטת אוהיו והסטודנטים שלה לסוג זה של תוכנה והתהליכים שתומכים בפיתוח של יישומים למשימות קריטיות, אנו מקווים שהחדשנות שלהם תמצא את הנתיב המהיר להפעלה בשטח", אמר מק'אמון.

מעבדת TRC משמשת כמרכז הניסויים הרשמי של מינהל הבטיחות הלאומי בארה"ב לתנועה בכבישים מהירים (NHTSA), ועובדת עם כל יצרני ה-OEM בתעשיית הרכב. מנכ"ל TRC, מארק-תמי הוטה, אמר שהרכב האוטונומי הראשון יעלה על הכביש לפני שיירד ממנו הרכב האחרון בנהיגה אנושית. "לכן חלק מהאתגר הוא כיצד לשלב בין השניים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , רכב אוטונומי