אינטל מרחיבה את פעילותה בתעשיית הסייבר הישראלית

22 יוני, 2017

החברה הודיעה אתמול על הקמת מרכז סייבר חדש בישראל עם עשרות עובדים, ועל שיתופי פעולה עם קבוצת הסייבר Team8 ועם חברת illusive networks

Intel Development Center in Haifa Israel

אינטל (Intel) מסתערת על תחום אבטחת הסייבר בישראל: ענקית השבבים הכריזה אתמול (ד') על שורה של שיתופי פעולה עם חברות סייבר ישראליות ועל הקמת מרכז סייבר חדש בישראל שיעסיק עשרות עובדים.

אינטל מצטרפת לסינדיקט של Team8

אינטל הודיעה אתמול (ד') על שיתוף פעולה עם קבוצת Team8, המנוהלת על ידי מפקד יחידת 8200 לשעבר נדב צפריר. Team8, שהוקמה ב-2014, מהווה חממה לייזום ולהקמה של חברות סטראט-אפ בתחום הסייבר. שיתוף הפעולה בין אינטל ל-Team8 יתבטא בחילופי מידע בין החברות במטרה לפתח פתרונות סייבר בתחומי המחשוב, האינטרנט של הדברים, המובייל, הרכב והענן. כמו כן, אינטל תצטרף לסינדיקט הסייבר של Team8, הכולל בין היתר חברות בינלאומיות כמו מיקרוסופט, סיסקו, AT&T ועוד.

נדב צפריר, מנכ"ל Team8

נדב צפריר, מנכ"ל ומייסד-שותף ב-Team8, אמר כי "הצטרפותה של אינטל לסינדיקט שלנו היא תוספת קריטית שתספק לנו תובנות ייחודיות באשר לאתגרי הסייבר הטמונים במהפכות המובייל, הענן וה-IoT." 

ריק אצ'ווריה, סגן נשיא בקבוצת התוכנה והשירותים, ומנהל כללי של חטיבת אבטחת הפלטפורמות באינטל, אמר: "שיתוף הפעולה נועד לסייע לאינטל לפתח טכנולוגיות ומוצרי סייבר מתקדמים נוכח האתגרים ההולכים ומתעצמים, והוא יסייע לנו למקד את תשומת הלב ולמנף את ההזדמנויות לחידושים של אינטל בתחומי אבטחת הסייבר".

טכנולוגיה להונאת האקרים

מעבר לשיתוף הפעולה הכללי עם Tem8, אינטל על שיתוף פעולה פרטני עם חברת illusive networks, שמשתייכת לקבוצת Team8. אילוסיב פיתחה פתרון אבטחה המבוסס על טכנולוגיה של הטעיה (deception) שנועדה להטעות האקרים המנסים לפרוץ לרשת הארגונית ולטמון להם מלכודת במטרה לחשוף אותם. מטרת שיתוף פעולה היא ליישם את טכנולוגיית ההטעיה של אילוסיב מתחום התוכנה בתחום החומרה ולפתח פתרונות הגנה מפני התקפות ממוקדות (APT). מלבד הצהרת הכוונות על שיתוף הפעולה, לא נמסרו פרטים על ההסכם בין החברות ומה הסכום שאינטל מתכוונת להשקיע בחברה.

עופר ישראלי, מנכ"ל illusive networks, ציין כי פיתוח פתרון חדשני המשלב תוכנה וחומרה יסייע ליצור הגנה על כל הרבדים ברשתות ומערכות המחשוב בארגונים."התוקפים מתקדמים בקצב מהיר מאוד ושיתוף הפעולה ממחיש את מחויבותה של אינטל להמשיך לחדש בתחום האבטחה על מנת להגן באפקטיביות על לקוחותיה מפני תוקפים מתוחכמים".

מרכז סייבר חדש

לצד שיתופי הפעולה, אינטל הכריזה אמש גם על הקמת  מרכז מצוינות חדש לתחום הסייבר, אשר יעסיק עשרות מומחי אבטחת סייבר שיפתחו יכולות מתקדמות במטרה להקשיח את מוצרי אינטל בפני איומי אבטחה עתידיים. בראש המרכז יעמוד יעקב מנדל, יזם סדרתי בתחום הסייבר, שבין היתר הקים את חברת SC Suare שנמכרה לברודקום ב-2011 תמורת 42 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר