סרגון קיבלה הזמנה של 7 מיליון דולר ממפעיל סלולר בדרום אמריקה

28 יוני, 2017

מדובר בלקוח קיים, שרכש את פלטפורמת ה-IP-20 לצורך הגדלת הכיסוי והקיבולת של רשת ה-G4 שלו.

מניית חברת סרגון (Ceragon), המספקת פתרונות בתחום רשתות תמסורת אלחוטית, מטפסת היום במסחר בבורסת תל אביב בכ-6%, וזאת לאחר שהחברה הודיעה הבוקר כי במהלך הרבעון השני קיבלה הזמנות בהיקף של למעלה מ-7 מיליון דולר ממפעיל סלולרי מרכזי (Tier 1) בדרום אמריקה, עבור פלטפורמת ה-IP-20 של החברה.

בסרגון מציינים כי מדובר בלקוח קיים, שב-2015 וב-2016 ביצע פריסה נרחבת של רשת 4G, ובמהלך המחצית הראשונה של 2017 ביצע הזמנות עבור פלטפורמת ה-IP-20 בהיקף כולל של למעלה מ-12 מיליון דולר לצורך הגדלת הכיסוי וקיבולת הרשת שלו, הפרוסה על פני מספר מדינות.

פלטפורמת ה-IP-20 מאפשרת למפעילות תקשורת להרחיב את קיבולת הרשת שלהן ולשדרג אותה לתשתית 4G. טכנולוגיית ריבוי הליבות של סרגון מסייעת למפעילי התקשורת לעמוד בצרכי השירות באזורים מאוכלסים במיוחד, שבהם סיב תקשורת אופטי אינו קיים וקשה להשיג ספקטרום עבור תמסורת אלחוטית, וזאת באמצעות מתן תמסורת 4G בקצב של עד 1Gbps על גבי ערוץ תדר צר בודד.

27% מההכנסות – מדרום אמריקה

נשיא ומנכ"ל סרגון עירא פלטי ציין כי "אנו ממשיכים לתמוך בתוכניות הלקוח לטווח ארוך להוספת מנויים חדשים, הפחתת נטישת לקוחות וצמיחה בהכנסות. העובדה כי מוצרינו הפכו לסטנדרט בקרב לקוחותינו הוותיקים מהווה סיפוק גדול ומקור לגאווה עבורנו".

סרגון רשמה ברבעון הראשון של 2017 הכנסות בהיקף של 76 מיליון דולר, עלייה של 27% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2016. דרום אמריקה היא אחד משוקי היעד המרכזיים של סרגון. מתוך כלל ההכנסות ב-2016, שהסתכמו 293.6 מיליון דולר, 27% הגיעו מלקוחות בדרום אמריקה. סרגון נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של 714 מיליון שקל.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS