ננו-דיימנשן מתחילה בשלב מסחור מדפסת ה-DragonFly 2020

3 יולי, 2017

החברה הודיעה היום כי בעקבות הפידבקים החיוביים שקיבלה במסגרת תוכנית הבטא, היא תתחיל לשווק מסחרית את המדפסת כבר ברבעון השלישי של השנה. חברת המחקר אדיסון: "ננו דיימנשן תעבור לרווחיות כבר ב-2018"

PCB PRINTER מדפסת מעגלים מודפסים

לאחר שמסרה בשנה האחרונה כ-16 מדפסות ללקוחות בטא לצורך התנסות, יצרנית מדפסות התלת מימד מרחובות ננו-דיימנשן (Nano-Dimension) הודיעה היום כי יעדי תוכנית הבטא הושגו וכי היא צפויה להתחיל במסחור מדפסת ה-DragonFly 2020 כבר ברבעון השלישי של 2017.

במסגרת תוכנית הבטא, שהחלה במחצית השנייה של 2016, מסרה ננו דיימנשן את מדפסת המעגלים המודפסים שפיתחה, ה-DragonFly 2020, לכ-16 לקוחות ממגוון תעשיות כגון ביטחון, מוצרי צריכה, ציוד רפואי, טכנולוגיה לעולם הפיננסי ועוד. תוכנית הבטא של ננו דיימנשן נועדה כדי לסייע לחברה לחדור באופן ראשוני לשווקי היעד, להשיג לקוחות ראשונים ולקבל פידבקים על תפקוד המערכת ושילובה בתהליכי הפיתוח והייצור של החברות. המדפסות נמסרו ללקוחות במודל ליסינג תמורת תשלום של 50-100 אלף דולר.

מנכ"ל ננו-דיימנשן עמית דרור

בננו-דיימנשן מציינים כי בעקבות הפידבקים החיוביים שקיבלה החברה מהלקוחות בשנה החולפת, החליטו בחברה לסיים את שלב הבטא ולהתחיל בשלב המסחור, כלומר להתחיל ולשווק ולמכור באופן מסחרי את המדפסת לחברות בשוק. בננו-דיימנשן מציינים כי הפידבק שהתקבל במסגרת תכנית הבטא סייע לשדרג ולשכלל את מדפסת החברה. בהודעת החברה צוין כי "הלקוחות הוכיחו כי בשימוש במדפסת, באפשרותם להאיץ את זמני פיתוח המוצר שלהם, לחזק את יכולות החדשנות באתר הלקוח, וכן לספק אבטחת קניין רוחני מוגברת."

עמית דרור, מנכ"ל החברה, ציין, "במהלך התוכנית הצגנו התקדמות טכנולוגית מעבודה עם מגוון רחב של לקוחות מובילים, וכן בנינו מיתוג חיובי של החברה בקרב קהלי היעד שלה. בשלב זה אנו מתקדמים להתחלת.

אדיסון: "ננו דיימנשן צפויה לעבור לרווחיות ב-2018"

מדפסת המעגלים המודפסים של ננו-דיימנשן, ה-DragonFly, מאפשרת למהנדסים המתכננים אלקטרוניקה לייצר במהירות אב טיפוס רב שכבתי של מעגלים אלקטרוניים מודפסים ללא צורך לייצר את דגם האב טיפוס במיקור חוץ על ידי יצרן חיצוני, וכך לקצר את משך התהליך, להפחית עלויות ולשמור על הקניין הרוחני (IP).

בעקבות ההודעה עולה היום מנייתה של ננו-דיימנשן במסחר בתל אביב ב-1.5% והיא נסחרת לפי שווי שוק של 263 מיליון שקל.

בחודש ספטמבר 2016 פירסמה חברת המחקר אדיסון, אשר סוקרת חברות טכנולוגיה ישראליות במסגרת מיזם של הבורסה בתל-אביב, אנליזה ראשונה על חברת ננו דיימנשן. באדיסון ציינו כי אם החברה אכן תשלים את שלב הבטא בהצלחה היא צפויה למכור במחצית השנייה של 2017 כ-39 מדפסות, וב-2018 צפויה החברה לעבור סוף סוף לרווחיות ולהציג הכנסות שנתיות של 35.7 מיליון דולר ורווח תפעולי של 14.1 מיליון דולר.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing