זברה מדיקל חתמה על הסכם עם Teleradiology ההודית

5 יולי, 2017

ענקית הדימות ההודית פועלת בכ-150 בתי חולים ב-20 מדינות. טכנולוגיית הבינה המלאכותית של זברה מדיקל לפענוח תצלומי דימות תשולב בתוכנת ניהול הדימות של החברה ההודית

חברת זברה מדיקל (Zebra Medical) מקיבוץ שפיים, שפיתחה מערכת לפענוח צילומי דימות רפואיים המבוססת על בינה מלאכותית, חתמה על הסכם עם ענקית הדימות ההודית Teleradiology Solutions על הסכם לשיתוף פעולה, שבמסגרתו תשולב הפלטפורמה הענן של זברה מדיקל בכ-150 בתי חולים בכ-20 מדינות שבהן פועלת החברה ההודית. החוזה נחתם כחלק מביקורו של ראש ממשלת הודו בישראל, שנועד לחזק בין היתר לחזק את שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין שתי המדינות.

במסגרת ההסכם, שנחתם עם Telerad Tech, הזרוע הטכנולוגית של Teleradiology Solutions, המנוע האנליטי מבוסס הענן של זברה, Zebra-Med, ישולב בתוכנת RADSpa של Telerad Tech, המשמשת בתי חולים לצורך ניהול ואירכוב תצלומי ונתוני דימות ומאפשרת העברת נתונים בין מכוני דימות ובתי חולים.

אנשי החברה ההודית במפגש עם ברק אובמה

Teleradiology Solutions הינה תאגיד הודי המורכב ממספר חברות המתמחות בשירותי דימות. החברה נוסדה ב-2002 על ידי ידי זוג רופאים שחזר להודו לאחר שהשלים את לימודיו באוניברסיטת ייל, והיא מספקת שירותי דימות לכ-150 בתי חולים בהודו ובכ-19 מדינות נוספות, ביניהן ארצות הברית, סינגפור ובמדינות מתפתחות רבות באפריקה.

בינה מלאכותית לפענוח דימות

חברת זברה מדיקל פיתחה פלטפורמה אנליטית המשמשת לצורך פענוח תצלומי דימות כגון רנטגן, MRI ו-CT. האלגוריתמים שפיתחה החברה מתבססים על למידה עמוקה של מאגרי דימות עצומים של בתי חולים, והם מאפשרים למערכת לזהות באופן אוטומטי שורה של סיכונים בריאותיים כגון דלדול העצם, הצטברות סידן בעורקים הכליליים, נפחת בריאות (אמפזימה) ורקמות שומן בכבד, דימום תוך גולגולתי, כמו גם מחלות כגון סרטן השד. הפתרונות שלה מיושמים במרכזים רפואיים ובתי חולים בארצות הברית ובאירופה.

ד"ר ארג'ון קאליאנפור, המייסד והמנכ"ל של Teleradiology Solutions ציין, "היכולת של זברה לפתח וליישם בינה מלאכותית בתחום הרדיולוגיה היא בדיוק הערך המוסף שאנחנו מקווים להביא כדי לסייע להגשים את החזון שלנו לשיפור יכולות האבחון והטיפול במטופלים בהודו, אסיה ואפריקה."

אלעד בנימין, מנכ"ל ומייסד-שותף בזברה, ציין כי "שיתוף הפעולה שלנו עם Telerad Tech יסייע לגשר על הפער המתרחב בין הביקוש לבין ההיצע בתחום שירותי הדימות, ולאפשר לשירותי בריאות בכלכלות מתפתחות לבצע זינוק קדימה בשיפור הטיפול באמצעות טכנולוגיות למידה מתקדמות

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , בינה מלאכותית , מכשור רפואי