טרבור מץ מונה לנשיא ומנכ"ל BriefCam

12 יולי, 2017

החברה פיתחה את טכנולוגיית Video Synopsis שהוא פיתחה. הטכנולוגיה הרשומה כפטנט של החברה, מאפשרת לסרוק במהירות קבצי וידאו, לחקור אותם, לזהות בהם אירועים ולהפעיל צעדי תגובה בזמן-אמת

BriefCam Video Synopsis

טרבור מץ מחליף את דרור אירני כנשיא ומנכ"ל חברת BriefCam ממודיעין, אשר פיתחה טכנולוגייה ייחודית לסריקה ואילור תופעות בסרטי וידאו. אירני הצטרף לחברה בשנת 2010 והוביל אותה משלבי הסטארט-אפ הטכנולוגי לחברה המספקת טכנולוגיות אבטחה לארגונים פרטיים וממשלתיים.

BriefCam CEO
טרבטר מץ

מץ הוא בעל ניסיון יזמי וניהולי. הוא הקים את חברת Aternity שנמכרה ל-Riverbed Technology בשנת 2016, ולפני כן מילא תפקידי ניהול בכירים בחברת התוכנה הארגונית InterSystems האמריקאית. לדבריו, חברת BriefCam נמצאת בשלב מעניין בתולדותיה, לאחר שהטכנולוגיה שלה הוכחה כטכנולוגיה מהפכנית וחסרת תחרות, "זה הזמן להפוך אותה לחברה גלובלית המשנה את כללי המשחק בתחומי האבטחה והניהול".

חברת BriefCam הוקמה בשנת 2007 בעקבות ביקור של משלחת ביטחונית אמריקאית במעבדתו של פרופ' שמואל פלג באוניברסיטה העברית, שבה הוא הציג את טכנולוגיית Video Synopsis שהוא פיתחה. הטכנולוגיה הרשומה כפטנט של החברה, מאפשרת לסרוק במהירות קבצי וידאו, לחקור אותם, לזהות בהם אירועים ולהפעיל צעדי תגובה בזמן-אמת, כמו למשל בעת התרחשות ארוע פלילי ולצורכי איסוף ראיות. הלקוחות המרכזיים של החברה כוללים גופי משטרה, צבא, ביקורת גבולות, ארגוני אבטחה, עסקים ועוד.

התוכנה של החברה אוספת קטעי וידאו שנקלטו במצלמות, מנתחת אותם ומציגה את כל המידע הרלוונטי במתכונת המאפשרת לצפות בו בדקות במקום בשעות. בשנת 2013 היא גייסה 6.5 מיליון דולר בהובלת מוטורולה סולושנס, המספקת תשתיות אבטחה ומידע לסוג הגופים המשתמשים בטכנולוגיות של BriefCam. בסוף 2016 השיקה החברה מוצר חדש בשם BriefCam Syndex המספק לטכנולוגיה ממשק משתמש מפתיע, המאפשר להגיע למידע הרלוונטי בתוך שניות, בלא קשר לאורך סרטון הווידאו שהטכנולוגיה יצרה תקציר שלו.

כך למשל, כאשר המשתמש צופה בסרט וידאו מקוצר הכולל את כל המכוניות שעברו בנקודה מסויימת מול המצלמה, הוא יכול לבקש שהסרטון יראה לו רק את המכוניות האדומות או רק את האופנועים הירוקים. בדומה, הוא יכול לסמן נתיב פנייה מסומן, ולקבל את הווידאו המקוצר של המכוניות שפנו בניתב הזה. הקלקה על הסרטון, מביא אותו אל הקובץ המקורי המלא בנקודה הרלוונטית. לאחרונה היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Arecont Vision האמריקאית, שהיא אחת מהספקיות הגדולות בעולם של מצלמות אבטוחה מקצועיות.

סרטון וידאו המציג את אופן פעולת BriefCam Syndex:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות