סרגון קיבלה הזמנות של 13 מיליון דולר לפלטפורמת IP-20

12 יולי, 2017

הלקוח ההודי מבסס את שדרוג רשת הדור הרביעי שלו על פלטפורמת FibeAir. הודו היא שוק יעד מרכזי של סרגון והיתה אחראית לכ-36% ממכירותיה בשנת 2016. בעקבות ההודעה המנייה עלתה ב-10%

Ceragon-FiberAir

חברת סרגון נטוורקס (Ceragon) קיבלה הזמנות בהיקף של כ-9 מיליון דולר עבור פלטפורמת התמסורת האלחוטית IP-20 שלה ושירותים נלווים ממפעיל סלולרי Tier 1 בהודו. החברה מסרה שמדובר בלקוח ותיק שביצע הזמנות בהיקף כולל של כ-13 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2017, שנועדו לפרוייקט הגדלת קיבולת רשת ה-4G LTE שלו ושיפור חוויית המשתמש ברחבי המדינה.

המפעיל נדרש להאיץ את פריסת אתרי המאקרו במטרה לספק קיבולת גבוהה יותר, אולם בגלל הזמינות המוגבלת של סיבים אופטיים לאתרי המאקרו, המפעיל מאיץ את המעבר לתשתית אלחוטית – משימה מאתגרת בהודו שבה קיים גודש בשימוש בספקטרום – באמצעות פלטפורמת FibeAir IP-20 של סרגון. החברה מסרה שהפלטפורמה מאפשרת לו להקטין לרבע את ספקטרום התדרים הנדרש כדי לספק לאתרי 4G קצבי תמסורת של 1Gbps.

"הודו חווה גידול דרמטי בשימושי דטה על גבי תשתית אלחוטית ושיעור חדירה גבוה של האינטרנט לצד תחרות ניכרת בקרב מפעילי התקשורת על נתחי שוק", אמר נשיא ומנכ"ל סרגון, עירא פלטי. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם הלקוח הזה להרחיב במהירות את קיבולת הרשת ולשפר את הכיסוי, תוך הבטחת השימוש היעיל ביותר בספקטרום התדרים ושיפור היעילות התפעולית". סרגון מתמקדת באספקת מערכות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul) למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים. טכנולוגיית ריבוי הליבות שלה, המיושמת במערכות  IP-20, מיועדת למספק שירותי תמסורת אלחוטית יעילים עבור רשתות הדור הרביעי.

המנייה מזנקת ב-10%

חברת סרגון פועלת מעתידים ומעסיקה כ-900 עובדים בארץ ובעולם. ברבעון הראשון של 2017 צמחו מכירותיה ב-27% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-76 מיליון דולר. כשליש מהמכירות (36%) היו בהודו. פלטי העריך שהמכירות בשנת 2017 יהיו גדולות מהמכירות ב-2017. זוהי בשורה טובה לחברה שספגה ירידה של 16% במכירות השנתיות של 2016, להיקף של כ-294 מיליון דולר. ערב פירסום ההודעה נסחרה החברה בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-194 מיליון דולר. עם פתיחת המסחר היום זינקה המנייה ביותר מ-10% והחברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-214 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית