אנבידיה מרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל

17 יולי, 2017

עומדת לצאת בקמפיין גיוס עובדים בתחומי הלמידה העמוקה והבינה המלאכותית. החליטה לקיים את הכנס הטכנולוגי השנתי שלה, GTC, באוקטובר בישראל. הדובר המרכזי: מנכ"ל Nvidia העולמית ג'ן-סאן הואנג

Nvidia-CEO

חברת אנבידיה (Nvidia), המתמחה בפיתוח וייצור מעבדים גרפיים חזקים, מרחיבה את מרכז הפיתוח שלה בישראל, וממקדת אותו בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה. מנהל הפעילות העסקית של Nvidia בישראל, נתי אמסטרדם, סיפר ל-Techtime שהחברה תצא בימים הקרובים בקמפיין גיוס עובדים במטרה להגדיל משמעותית את מרכז הפיתוח שהוקם בתל-אביב בסוף שנת 2016. "המטרה היא לגייס עובדים בתחומי הלמידה העמוקה והבינה המלאכותית.

"כבר היום יש פרוייקטים שעוברים מהקורפורייט העולמי לגוף הפיתוח בישראל. במקביל, אנחנו גם מהדקים את הקשרים שלנו עם האקדמיה במסגרת הקמת מרכז הפיתוח. הוא יאפשר ל-Nvidia ליהנות מההון האנושי הייחודי שקיים כאן, כדי להביא לעולם את הדור הבא של מוצרי החברה".

העניין של חברת אנבידיה בישראל בא לידי ביטוי גם בהחלטתה לקיים בישראל את כנס GTC – GPU Technology Conference השנתי העולמי, שיתקיים ב-17-18 באוקטובר 2017 בתל אביב. הכנס הזה נחשב לאחד מהארועים החשובים בעולם למפתחי GPU. הדובר המרכזי בכנס יהיה מנכ"ל Nvidia, ג'ן-סאן הואנג (בתמונה למעלה), הנחשב לאחד מהאנשים המשפיעים בשוק הטכנולוגיה. בינואר 2017 היה ג'ן-סאן הואנג הדובר המרכזי בכנס CES בלאס וגאס. מהחברה נמסר שהואנג יחשוף בכנס טכנולוגיות חדשות, וייפגש עם חברות ישראליות.

אנבידיה מתמקדת בבינה מלאכותית

האירוע בישראל, שתכניתו המלאה תפורסם בהמשך, יכלול סדנאות למידה עמוקה למפתחים, תחרות סטארט-אפים חדשניים בתחום הבינה המלאכותית, הצגה של טכנולוגיות חדשות, הרצאה מרכזית של מנכ"ל Nvidia שיתאר את עתיד תחום הבינה המלאכותית. בין הנושאים המרכזיים בכנס: רשתות עצביות, ביג דטה, רפואה דיגיטלית, מציאות רבודה, עיבוד נתונים, מכוניות אוטונומיות, הגנת סייבר, ערים חכמות ועוד.

חברת Nvidia האמריקאית נחשבת למובילה עולמית בתחום המעבדים הגרפיים. בשנת 2016 הסתכמו מכירותיה בכ-6.9 מיליארד דולר, עלייה של כ-38% בהשוואה לשנת 2015. לדברי אמסטרדם, החברה ממוקדת כיום בתחום הבינה המלאכותית ומכוונת אליו את רוב המשאבים. "הפעילות של Nvidia בארץ תסייע לחברות הישראליות לשמור על מקומן בחזית ההובלה העולמית", אמר.

לאתר כנס GTC ולהרשמה: www.nvidia.com/en-il/gtc

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות