Mavenir מקימה מרכז פיתוח במתחם קומברס

24 יולי, 2017

המרכז ברעננה מעסיק כיום 250 עובדים. כרגע מרואיינים מועמדים פוטנציאליים לניהולו, ובקרוב יגוייסו עובדים נוספים. מאבניר הוקמה על-ידי קרן סיריס קפיטל באמצעות סדרת עסקאות שבמרכזן עומדת Xura, היא קומברס לשעבר

Former Comverse Offices in Raanan, Israel

Mavenir Center of Excellence in Raananaהמתקן שהיה בעבר מרכז הפיתוח של חברת קומברס שהעסיקה כ-700 עובדים, מקבל משימה חדשה. חברת Mavenir מטקסס, אשר רכשה את חברת Xura שקמה על חורבות קומברס, הודיעה על הקמת מרכז מחקר ופיתוח ברעננה, במתקן של קומברס לשעבר ברחוב השיזף, אשר יתמקד בפתרונות קישוריות עבור תשתיות הדור החמישי (5G).

סגנית נשיא לשיווק בחברת מאבניר, מריבון טאב, מסרה ל-Techtime שכיום המרכז מעסיק 250 עובדים, ומתכנן לצאת בחודשים הקרובים בקמפיין לגיוס עובדים נוספים. במקביל, החברה מראיינת כיום מספר אנשים לאיוש תפקיד מנהל המרכז בישראל. מרכז הפיתוח ברעננה יתמקד בפיתוח טכנולוגיות חדשניות עבור הדור החמישי ויעסוק גם במוצרי הליבה של החברה בתחומי וידאו ואודיו על-גבי הרשת, VoLTE, VoWi-Fi ,UCC, RCS HUB וכדומה.

בהודעה של Mavenir על הקמת המרכז, החברה הסבירה שהרשתות מהדור הבא יתבסס על תשתיות גמישות שיידרשו לספק חוויית שימוש הדוקה, יישומי מציאות מדומה, מעבר חלק לרשתות 5G ניידות ואמינות וקצבי העברה גבוהים הנדרשים עבור שווקים חדשים דוגמת רכב אוטונומי. להערכת מנכ"ל חברת מאבניר, פארדיפ קוהלי, לטכנולוגיות הדור החמישי יש פוטנציאל לשנות לחלוטין את שוק התקשורת העולמי. "ישראל ידועה כעמק הסיליקון השני והסיבה לכך מוצדקת. אנחנו מצפים להתחבר אל הכישרון הישראלי ולהקים מרכז פיתוח מהטובים בעולם שיפתח את הטכנולוגיות לרשתות התקשורת של הדור הבא".

סדרת העיסקאות של קרן סיריס

חברת מאבניר כמעט ולא מוכרת בשוק, והסיבה לכך היא שהיא הוקמה רק לאחרונה על בסיס של סדרה של עסקאות מסובכות. לאחר פרשת הבקדייטינג של מנכ"ל קומברס, קובי אלכסנדר, שינתה קומברס את שמה ל-Xura והפכה מחברה טכנולוגית המעסיקה כ-700 אנשי פיתוח, לחברת שיווק של מוצרים טכנולוגיים, שרוב אנשי הפיתוח שלה הועסקו עלידי חברת טק-מהינדרה ההודית.

בחודש מאי 2016 נמכרה Xura לקרן ההשקעות Siris Capital Group מניו-יורק תמורת 643 מיליון דולר. בחודש דצמבר 2016 רכשה Xura את חטיבת Mitel Mobility של Mitel Networks Corporation תמורת כ-400 מיליון דולר, ואת חברת Ranzure Networks כדי לבנות תשתית טכנולוגית לתמיכה של רשתות טלקום בשירותי 5G.

בחודש פברואר השנה הושלם תהליך בנייתה של החברה החדשה: החברה הבת הגרמנית, Xura Secure Communications, העוסקת בשירותי מסרים מיידיים ניידים, נמכרה לחברת CLX Communications השוודית, החברות Xura, Mitel Mobility ו-Ranzure אוחדו לחברה אחת בשם Mavenir Systems ומונה מנכ"ל לחברה המאוחדת: פארדיפ קוהלי, שייסד את Ranzure ושימש גם מנכ"ל חטיבת Mitel Mobility.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת