שוק היעד המסחרי הראשון של ננו-דיימנשן : קנדה

31 יולי, 2017

יצרנית מדפסות התלת מימד תשתף פעולה עם CAD MicroSolutions בשיווק מדפסת ה-DragonFly2020 ללקוחות בתעשיית האלקטרוניקה הקנדית

PCB PRINTER מדפסת מעגלים מודפסים

לאחר שהודיעה לפני כחודשיים על סיום שלב הבטא הניסיוני ותחילת שלב המסחור של מדפסת התלת מימד שפיתחה, ננו דיימנשן (Nano Dimension) הודיעה היום כי הגיעה להסכם שיתוף פעולה עם חברת ההפצה ומתן השירותים התעשייתיים CAD MicroSolutions לפיתוח התשתית המסחרית והשירות הדרושים להתחלת שיווק ומכירות המדפסת ה-2020 DragonFly להדפסת PCB ללקוחות בתעשיית האלקטרוניקה בקנדה. זהו שיתוף הפעולה המסחרי הראשון שעליו מודיעה ננו דיימנשן.

שוק שמחפש פתרונות פיתוח חומרה מתקדמים

בננו דיימנשן מציינים כי תעשיית האלקטרוניקה בקנדה הינה גדולה, מכובדת ובעלת יכולות פיתוח מתקדמות. על פי דוח שפורסם לאחרונה, שאותו מצטטת ננו דיימנשן, תעשיית האלקטרוניקה בקנדה גלגלה בשנת 2015 כ-11 מיליארד דולר קנדי, וצפויה על פי הערכות שונות לצמוח לכדי 15 מיליארד דולר קנדי עד שנת 2030. בננו דיימנשן מוסיפים כי שוק התקשורת והרדאר המתקדם בקנדה, כמו גם שוק המכשור הרפואי ההולך וצומח במדינה, הופכים את קנדה לשוק יעד מבטיח מאוד מדפסת כלי פיתוח חומרה מתקדם כמו מדפסת התלת מימד 2020 DragonFly של ננו דיימנשן.

CAD MicroSolutions היא חברת הפצה ונותנת שירותים לתעשיית האלקטרוניקה, עם יותר מ-3,000 לקוחות בתחומי התעופה, הרכב, האלקטרוניקה, ציוד מכונות, אופטיקה ועוד. בין היתר, החברה מספקת שירותים לעיצוב, אוטומציה ופיתוח אבות טיפוס באמצעות טכנולוגיה של הדפסת תלת מימד. החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות פיתוח וייצור מבוססי CAD של חברות כגון CamWorks, Swood Design, Key-Shot ועוד.  משרדי החברה נמצאים בטורונטו, בקיימברידג’ ובמונטריאול.

סיימון פריד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בננו דיימנשן, ציין כי ל- CAD MicroSolutions יש ניסיון מוכח במתן מענה לתעשיית אוטומצית העיצוב והדפסת תלת מימד בקנדה. "אנו שמחים לשתף עימם פעולה בשיווק טכנולוגיה חדשנית זו."

דארן גורנל, נשיא CAD MicroSolutions, ציין כי החברה רואה פוטנציאל גדול בשוק הקנדי לטכנולוגיה של ננו דיימנשן. "מחזורי פיתוח מהירים יותר עבור מעגלים אלקטרוניים, המונעים על ידי הדפסת תלת מימד ואוטומצית עיצוב, הינם יתרון משמעותי עבור קהילת התכנון והעיצוב".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing