מיקרוסופט מקימה קמפוס חדש בהרצליה בשטח של 43,000 מ"ר

1 אוגוסט, 2017

הקמפוס נמצא בשלבי בנייה וייאוכלס בשנת 2020 בכמה אלפי עובדים. עלות הפרוייקט: כמה מאות מיליוני שקלים. הקמפוס יהיה במתכונת של בית חכם שינוהל באמצעות פלטפורמת הענן של מיקרוסופט

Microsoft new campus

חברת מיקרוסופט אישרה היום (ג')  לראשונה שהיא מקימה קמפוס חדש בישראל בשטח של 43,000 מ"ר. החברה מסרה שההשקעה במבנה החדש תסתכם בכמה מאות מיליוני שקלים, ושעם סיומו ייכנסו אליו עובדי חברת מיקרוסופט ישראל ויוהדי מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל. הקמפוס מתוכנן במתכונת של Smart Building שיתופעל על פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, Azure.

המבנה החדש נבנה בימים אלה באיזור התעשייה הדרומי של הרצליה. הוא צפוי לקלוט כמה אלפי עובדים במהלך שנת 2020 ולאכלס את העובדים המפוזרים כיום ברעננה ובהרצליה. מיקרוסופט תחכור את המבנה לתקופה של 15 שנים עם אופציה להארכה.מיקרוסופט פועלת בישראל באמצעות שני גופים: מיקרוסופט מחקר ופיתוח בראשות המנכ"ל יורם יעקובי, ומיקרוסופט ישראל בראשות המנכ"לית שלי לנצמן, שהיא הזרוע העסקית של החברה ומשווקת את מוצרי מיקרוסופט בארץ.

מרכז הפיתוח בישראל הוא אחד משלושת מרכזי הפיתוח של מיקרוסופט מחוץ לארה"ב. כיום הוא פועל משלושה אתרים: הרצליה, חיפה ונצרת, ומוביל את הפיתוח של טכנולוגיות מרכזיות של החברה, דוגמת בינה עסקית, בינה מלאכותית, מנועי המלצות וסייבר סקיוריטי. כבר היום מבוססים מוצרי הסייבר סקיורטי של מיקרוסופט על טכנולוגיה שמפותחת בישראל, וחלקים מסוימים ב-Surface, מחשב הדגל של מיקרוסופט, מפותחים בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית