רן סנדרוביץ' עוזב את אינטל ישראל לאינטל העולמית

6 אוגוסט, 2017

סנדרוביץ' יסיים בקרוב את תפקידו כמנכ"ל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל המעסיקים כ-7,000 עובדים, וייכנס לתפקיד מנהל שיווק מוצרי המחשוב הנייד באינטל העולמית. טרם מונה לו מחליף

Ran-Intel-Israel-Research-and-Development-Director

מנהל מרכזי הפיתוח של חברת אינטל (Intel) בישראל, רן סנדרוביץ', עובר לתפקיד בכיר בחברה העולמית. נודע שרן סנדרוביץ' קודם ויסיים בקרוב את תפקידו כמנכ"ל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל. טרם מונה לו מחליף אך זה יקרה בזמן הקרוב. רן לא עוזב את אינטל, אלא עובר לתפקיד בכיר בהנהלה בארה"ב – מנהל שיווק מוצרי המחשוב הנייד באינטל העולמית. דובר אינטל אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אינטל ישראל גאה להיות הבית של בכירי תעשיית הייטק ומקום לצמיחת כשרונות ומנהיגים".

ראוי לציין שבאינטל ישראל בוצעו שני שינויים נוספים ברמת המנהלים המכירים: ישי פרנקל ששימש מפברואר 2016 כסגן נשיא בקבוצת הטכנולוגיות החדשות ולמנהל כללי של חטיבת התוכנה בקבוצת המיחשוב התפיסתי, מונה לפני כשבוע לתפקיד מנכ"ל האוניברסיטה העברית בירושלים. פרנקל הוא בוגר האוניברסיטה העברית והשלים בה את לימודי התואר הראשון במתמטיקה ומדעי המחשב והתואר השני במנהל עסקים. לפני כחודשיים בוצע מעבר מסחרר כאשר רוני פרידמן, מנהל קבוצת פיתוח מעבדים וערכות שבבים באינטל העולמית, עבר לחברת אפל ומונה לתפקיד מנכ"ל אפל ישראל. למעשה, מנהל פעילות המו"פ של אפל בישראל, הממוקדת במעבדים, רכיבי אחסון ועוד. הוא מחליף את אהרון אהרון שמנוה בתחילת השנה למנכ"ל רשות החדשנות.

סנדרוביץ' שימש בשנים האחרונות כסגן נשיא בחטיבת התקשורת הביתית באינטל והמנהל הכללי של עסקי נקודות הגישה האלחוטית בחטיבה. הוא אחראי על ההיבט העסקי של כלל עסקי החטיבה, תכנון וביצוע של האסטרטגיה העסקית, באמצעות תכנון ובנייה של פתרונות קצה לניהול תקשורת אלחוטית (נתבים ביתיים) התומכים בפלטפורמות המיחשוב של אינטל ומכשירי קצה לתחום העסקי. בנוסף, הוא שימש כמנהל הכללי של מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל, המעסיקים כיום כ-7,000 עובדים. סנדרוביץ הצטרף לאינטל בישראל בשנת 2011 עם רכישת חטיבת תקשורת רחבת פס על-גבי כבלים מחברת Texas Instruments שאותה הוא ניהל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס