דוד מרקוס עבר מפוינטר לתפקיד מנכ"ל מיקרונט

6 אוגוסט, 2017

דוד מרקוס שימש עד לאחרונה כמנהל הטכנולוגי (CTO) של חברת פוינטר טלוקיישן (Pointer) מראש העין, המפתחת גם היא מערכות לניהול ציי רכב

Micronet EDL
Dudy Markus
דוד מרקוס

חברת מיקרונט (Micronet) הודיעה היום על מינויו של דוד מרקוס תפקיד מנכ"ל החברה. מרקוס יחליף בתפקיד את הדירקטורית טלי דינר, ששימשה זמן רב בתפקיד ממלאת מקום זמנית של המנכ"ל. דוד מרקוס שימש עד לאחרונה כמנהל הטכנולוגי (CTO) של חברת פוינטר טלוקיישן (Pointer) מראש העין, המפתחת מערכות לניהול ציי רכב.

חברת מיקרונט מאזור שליד תל-אביב מפתחת ומייצרת מסופונים ממוחשבים לניהול ציי רכב ונסחרת כיום בבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של כ-54 מיליון שקל. מוצר הדגל של החברה בתחום ה-MRM הוא משפחת מוצרי TREQ: אלה מסופי מידע ניידים  ומוקשחים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד ומותקנים בתוך הרכב.

המסופים מותאמים לפעול בתנאי שטח קשים הכוללים טמפרטורה ולחות גבוהים וזעזועי דרך, ומיועד למשאיות, מוניות, אוטובוסים ורכבות קלות. לפני שלושה ימים החברה הודיעה על קבלת שלוש הזמנות עבור מסופים מדגם TREQr-5, שהגיעו מלקוח גדול בארצות הברית, שהיא מגדירה כ"חברה מובילה בתחום "מתן פתרונות לתעשיית התחבורה". ההיקף הכולל של שלושת ההזמנות מסתכם בכ-4.3 מיליון דולר.סכום משמעותי לחברה שמכירותיה ברבעון הראשון של 2017 הסתכמו בכ-5.3 מיליון דולר בלבד.

החברה תולה תקוות רבות במוצרי TREQr-5, שכן הם תואמים לתקנים החדשים של משרד התחבורה האמריקאי וקיבלו אישור ELD – Electronic Logging Device. מדובר בשוק אשר צפוי לצמוח בשנים הקרובות בזכות פעילות רגולטורית: בסוף שנת 2015 החליט משרד התחבורה בארה"ב לחייב נהגי משאיות לדווח על פעילותם באמצעות מכשיר אלקטרוני בעל אישור ELD. ההערכות בשוק הן שהמהלך יגדיל את היקף השוק בארה"ב מכ-270 מיליון דולר ב-2015 לכ-1 מיליארד דולר בשנת 2020.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית