קרין אייבשיץ-סגל מונתה למנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל

13 אוגוסט, 2017

אייבשיץ-סגל מחליפה בתפקיד את רן סנדרוביץ', שמונה לתפקיד בכיר בחברת אינטל העולמית. מרכזי הפיתוח של אינטל מעסיקים כ-7,000 עובדים בישראל

Karin, Manager of Intel Israel Developpment Centers

חברת אינטל (Intel) הודיעה היום (א') על מינויה של קרין אייבשיץ-סגל לתפקיד מנכ"לית מרכזי הפיתוח של החברה בישראל במקומו של רן סנדרוביץ, שמונה לתפקיד בכיר באינטל העולמית. זהו אחד מהתפקידים הבכירים ביותר בהייטק הישראלי. אייבשיץ-סגל תהיה אחראית על כ-7,000 עובדי פיתוח בארבעה קמפוסים.

"אני גאה ונרגשת להוביל את הארגון הנפלא הזה", אמרה אייבשיץ-סגל לאחר המינוי. "מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל הם עמוד תווך של חדשנות עבור אינטל העולמית, עם מורשת מפוארת של מוצרים ששינו את עולם המחשוב". מנכ"ל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל הוא אחד משלושת התפקידים הבכירים ביותר בהנהלת אינטל ישראל, לצד מנכ"ל החברה יניב גרטי, ומנכ"ל מפעלי הייצור דני בן עטר. מרכזי הפיתוח אחראים לפיתוחם של כמה מהמוצרים המשמעותיים ביותר של אינטל העולמית, בהם מעבדי הדור הבא של אינטל. בתפקידה החדש תהיה אייבשיץ-סגל אחראית על פיתוח אסטרטגיה והכנת מרכזי הפיתוח לאתגרי העתיד.

"המינוי של קרין אייבשיץ-סגל מעיד על חשיבות מרכז הפיתוח הישראלי לאינטל העולמית", אמר סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת Platform Engineering Group באינטל, אמיר פינטוך. "אנחנו בונים יכולות עיסקיות, טכנולוגיות וניהוליות בישראל". מנכ"ל אינטל ישראל, יניב גרטי, אמר שאינטל ממשיכה במימוש החזון האסטרטגי שלה כחברת Data. "לתפקיד מנהל מרכזי הפיתוח יש חשיבות גדולה בכדי לגרום לזה לקרות".

קרין אייבשיץ-סגל הצטרפה לאינטל בשנת 2001 בתפקיד של מפתחת תוכנה, והתמקדה בפיתוח מוצרים, מערכות ותשתיות, כלים, ותהליכים. בתפקידה הנוכחי היא משמשת כסמנכ"לית קבוצת Manufacturing Validation Engineering ומובילה ארגון גלובלי המפתח פתרונות משולבי חומרה ותוכנה לעולם הבדיקות של מוצרי אינטל. היא תמשיך בתפקידה זה לצד תפקידה החדש. חברת אינטל מעסיקה יותר מעשרת אלפים עובדים בישראל במרכזי הפיתוח בחיפה, בירושלים ובפתח-תקווה, ובמפעל ייצור השבבים בקרית גת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס