קבוצת מר חתמה על חוזים ביטחוניים באפריקה בכ-30 מיליון שקל

14 אוגוסט, 2017

קבוצת מר עברה תהליך מיקוד ושינוי ארגונ י, המתבטא בהקבץ של פרוייקטים בתחום בטחון המולדת שהתקבלו בחודשים האחרונים, בהיקף כולל של כ-122 מיליון שקל

Mer Group HLS

קבוצת מר (Mer) זכתה בשני פרויקטים במרכז אפריקה בנושאי אבטחת המולדת, מדיניות בטחון לאומי ואנרגיה, בהיקף של כ-30 מיליון שקל. בימים הקרובים צפויה החברה לקבל הסכם נוסף להקמה ושדרוג של פרויקט עיר בטוחה. פעילות בטחון המולדת של קבוצת מר נמצאת בצמיחה. לאחרונה היא זכתה במכרז פריסת רשת תקשור לעיר חכמה באיים בקריביים המבוססת על סיבים אופטיים, בהיקף של כ-55 מיליון שקל. מר זכתה בפרוייקט לאספקת והתקנת מערכות תקשורת מתקדמות במתקנים ביטחוניים במדינה במרכז אמריקה בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בהזמנות בהיקף כולל של 17 מיליון שקל לניטור גבולות במזרח אירופה ושל 30 מיליון שקל להקמת תשתית תקשורת חירום במתחם הסחר העולמי בניו יורק.

בסך הכל, מדובר בהצבר פרוייקטים בתחום ה-HLS, בהיקף כולל של כ-122 מיליון שקל. מנכ"ל קבוצת מר, ניר למפרט, אמר שהקבוצה ביצעה תהליך ארוך של שינוי ארגוני שעיקרו היה מיקוד הפעילות. "בעקבות זאת אנחנו מתחילים לראות תוצאות ממשיות בשטח המתבטאות בפרויקטים חדשים היוצאים לפועל. אנחנו נמשיך למקד את הפעילות בתחומי ה-HLS, סייבר ומודיעין". קבוצת מר מעסיקה כ-1,200 עובדים ופעילה בעיקר באמריקה הלטינית, ארה"ב אפריקה וישראל. מר  מנוהלת על-ידי ניר למפרט ונמצאת בשליטת חיים מר, קרן פימי ויצחק בן בסט ונסחרת בבורסת ת"א לפי שווי שוק של כ-145 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון