אפלייד מטיריאלס מדווחת על הרבעון הטוב ביותר מזה 50 שנה

21 אוגוסט, 2017

בישראל מעסיקה אפלייד מטיריאלס כ-1,350 עובדים, ונמצאת כעת בתהליך גיוס עובדים לצורך הרחבת פעילותה בפארק המדע ברחובות

מרכז הפיתוח והייצור של אפלייד מטיריאלס ברחובות

חברת אפלייד מטיריאלס (Applied Materials), שתחגוג בנובמבר הקרוב את יובל ה-50 להקמתה, מסרה שהרבעון השלישי של 2017 היה הטוב ביותר בתולדותיה. המכירות צמחו ב-33% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והסתכמו בכ-3.74 מיליארד דולר. "ההכנסות והרווח בשיא של כל הזמנים, והחברה נמצאת בתנופה אדירה, עם תחזית חיובית מאד לעתיד," אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל החברה. "השווקים שלנו צומחים עם הרחבה של גורמי ביקוש. היצע הטכנולוגיה המגוון של אפלייד מטריאלס מאפשר לנו לשחק תפקיד חשוב בקידום החזון בתחום המוליכים למחצה וצגים".

הפעילות בישראל מתרחבת

לרבעון הרביעי החברה צופה מכירות של 3.85-4.0 מיליארד דולר. מרכז הטווח ייצג גידול של כ-19% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. אפלייד מטיריאלס נחשבת לאחת מהחברות המובילות באספקת פתרונות לייצור שבבים וצגים. החברה הבת בישראל, אפלייד מטיריאלס ישראל, עוסקת בפעילות Process Diagnostics and Control – PDC  לתחום בקרת ייצור שבבים, שהוא אחד מתחומי הליבה של החברה העולמית.

המרכז בארץ (בתמונה למעלה) ממוקם בפארק המדע ברחובות ונחשב למרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של אפלייד מטיריאלס מחוץ לארה"ב, במהלך העשור האחרון השקיעה בו החברה יותר מ-1.5 מיליארד דולר. לאור הצמיחה המרשימה בנתוני הפעילות של החברה בישראל, נמצאת החברה בגיוס של מואץ של עובדים חדשים, וזאת בהמשך לעשרות רבות שכבר גויסו מתחילת השנה במגוון תחומים. כיום מעסיקה אפלייד מטיריאלס ישראל כ- 1,350 עובדים.

למידע נוסף: http://appliedjobs.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , חדשות , ייצור וקבלנות משנה