אורבוטק תספק פתרונות בדיקה למפעל החדש של Unimicron הגרמנית

28 אוגוסט, 2017

Unimicron נחשבת לאחר מיצרניות ה-PCB הגדולות באירופה ונמצאת בתהליך של הקמת מפעל חדיש ומשודרג בעקבות שריפה שכילתה את מפעלה הקודם. היקף העסקה: כמה מיליוני דולרים

Orbotech-Headquarters-Yavne

חברת אורבוטק (Orbotech) מיבנה, המספקת פתרונות בדיקה לייצור שבבים, מרחיבה את פעילותה בתחום המעגלים המודפסים לתעשיית הרכב. החברה הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם יצרנית המעגלים המודפסים  Unimicron Germany GmbH, שבמסגרתו תרכוש החברה הגרמנית מאורבוטק מערכות מתקדמות של הדמיה ישירה (Direct Imaging), מערכות אוטומטיות לבדיקה אופטית (AOI) ומערכות עיצוב אופטיות (AOS) בהיקף של מיליוני דולרים.

חברת Unimicron גרמניה, המשתייכת לתאגיד העולמי Unimicron, נחשבת לאחת מיצרנית המעגלים המודפסים הגדולות באירופה. בעקבות שריפה שכילתה בשנה שעברה את מפעל החברה, נמצאת כיום Unimicron גרמניה בתהליך של הקמת מפעל חדש ומשודרג, בסטנדרט של Industry 4.0, המתמחה בייצור מערכות אלקטרוניות לתעשיות הרכב והאנרגיות המתחדשות. המפעל צפוי להתחיל לפעול כבר במחצית הראשונה של 2018.

בין המערכות שרכשה Unimicron מאורבוטק: מערכות הדמיה ישירה (Direct Imaging) ממשפחת ,Nuvogo™ מערכות Diamond™ להדמיה ישירה של מסכות הלחמה, מערכת ה-AOI Fusion™ 22 הכוללת תהליך בקרת איכות של מטרולוגיה דו-מימדית, מערכת ה-AOS  Precise™ 800ואת מערכת Orbotech Smart Factory העונה לדרישות Industry 4.0 לייצור של PCB.

מנכ"ל Unimicron גרמניה, ג'רארד ון דירנדונק, אמר "בעקבות השריפה שכילתה את המפעל שלנו בשנה שעברה, עומדת בפנינו הזדמנות פז להקים מחדש את המפעל ולשדרג את יכולותיו. אנו מחויבים להפוך את המפעל לידידותי יותר לסביבה ולאנרגיה, תוך שמירה על רמה טכנולוגית גבוהה ביותר, גמישות יצרנית ועלות מיטבית. בחרנו בפתרונות המתקדמים של אורבוטק מאחר שהם מאפשרים לנו להשיג את מטרותינו, ונותנים מענה מיטבי לצרכי הייצור והטכנולוגיה הקיימים של לקוחותינו".

שרון כהן, נשיא אורבוטק באזור ארצות הברית ואירופה, הוסיף, "אורבוטק שמחה להיות שותפה בתהליך הקמתו של מפעל חדשני בתחום מערכות אלקטרוניקה לתעשיית הרכב, שהינו אחד ממנועי הצמיחה העתידיים שלה. אנו גאים לספק מגוון רחב של פתרונות לתהליך הייצור של מעגלים מודפסים, שיסייעו להקמת המפעל ולהעמיק את הקשר של אורבוטק עם Unimicron גרמניה. הפתרונות שלנו, המותאמים ל- ,Industry 4.0תומכים בצרכי הטכנולוגיה והאמינות המתקדמים של Unimicron  גרמניה. שירות הלקוחות המקיף שלנו, הכולל את מרכז הניטור החדשני, נועד לספק תחזוקה מונעת, כולל זיהוי כשל עתידי במערכות הייצור עוד לפני שהוא מתרחש".

אורבוטק דיווחה באחרונה על הכנסות של 210.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2017, צמיחה של 7.5% בהשוואה ל-196 מיליון דולר ברבעון השני של 2016. היקף ההכנסות מתחום המעגלים המודפסים עלה ב-13.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-82.5 מיליון דולר.

אורבוטק מפתחת ומייצרת ציוד בדיקה לתהליכי ייצור בתעשיית האלקטרוניקה בשלושה תחומים מרכזיים: מעגלים מודפסים (PCB), צגים שטוחים (FPD) ושבבים (SD). שני התחומים העסקיים המרכזיים שהובילו את העלייה במכירות היו המעגלים המודפסים והצגים השטוחים (FPD).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה