הלקוח הראשון של ננו-דיימנשן: קבלנית הייצור העולמית Jabil

31 אוגוסט, 2017

ג'ביל, הנחשבת לאחת מקבלניות שירותי הייצור הגדולות בעולם, תשכור את מדפסת ה-DragonFly2020 של ננו דיימנשן במודל ליסינג. ל-Techtime נמסר כי המדפסת מיועדת לאחד ממרכזי הפיתוח של ג'ביל בארצות הברית

PCB PRINTER מדפסת מעגלים מודפסים

לקוח מסחרי ראשון לחברת ננו דיימנשן: קבלנית הייצור הגלובלית Jabil Circuit. ננו דיימנשן הודיעה הבוקר חתמה הבוקר על הסכם עם Jabil, הלקוח המסחרי הראשון של ננו דיימנשן. בעקבות ההודעה, מזנקת מניית החברה במסחר הבוקר בתל אביב ביותר מ-13%.

בחודש יולי הודיעה ננו דיימנשן (Nano-DImension) על סיום שלב הבטא והתחלת השיווק המסחרי של מדפסת התלת מימד DragonFly2020 להדפסת מעגלים מודפסים, וג'ביל תהיה הלקוח הראשון שיקבל את מדפסת המסחרית של החברה. ג'ביל תרכוש את המדפסת במודל ליסינג של השכרה, מודל מקובל בתעשייה עבור מערכות הדפסה יקרות. בהיותה אחת מספקיות שירותי הייצור האלקטרוני הגדולות בעולם, ג'ביל היא בהחלט לקוח יוקרתי לפתיחת השלב המסחרי של ננו דיימנשן והדבר עשוי לתרום לשיווק המדפסת בעולם. ל-Techtime נמסר כי המדפסת מיועדת לאחד ממרכזי הפיתוח של ג'ביל בארצות הברית. מאז הודיעה על תחילת שלב מסחור המדפסת, ננו דיימנשן הודיעה כבר על שתי הסכמי הפצה עם מפיצות בקנדה ובאוסטרליה.

חברת ננו דיימנשן מנס ציונה הוקמה בשנת 2012 ופיתחה מדפסת תלת-מימדית לייצור מיידי של מעגלים מודפסים רב-שכבתיים. הטכנולוגיה שלה מבוססת על מדפסת הזרקת דיו, על חומרים פולימריים המתקשים ומייצרים את שכבות המצע של המעגל המודפס, ועל דיו מוליך שהיא פיתחה, הכולל חלקיקים ננומטריים של כסף ונחושת

המדפסת מאפשרת למהנדסים המתכננים מערכות אלקטרוניות לייצר במהירות אב-טיפוס רב שכבתי של מעגלים אלקטרוניים מודפסים, בלא צורך לייצר את דגם האב-טיפוס במיקור חוץ על-ידי יצרן חיצוני, וכך לקצר את משך התהליך, להפחית עלויות ולשמור על הקניין הרוחני (IP). לאור העובדה כי ג'ביל עוסקת בין היתר בפיתוח אבות-טיפוס ללקוחות, היא מהווה לקוח יעד מתאים למוצר של ננו-דיימנשן.

מרכז פיתוח חדש בישראל

חברת  ג'ביל מפלורידה, ארה"ב, מספקת שרותי תכנון אלקטרוניקה, ייצור וניהול מוצר לחברות גלובליות בתחום האלקטרוניקה והטכנולוגיה.החברה מעסיקה כ-180,000 עובדים ברחבי העולם. ברבעון השני של השנה שהסתיים בחודש פברואר 2017, הסתכמו מכירותיה בכ-4.45 מיליארד דולר.

בחודש מאי הודיעה ג'ביל על הקמת מרכז פיתוח וייצור מכלולים אופטיים בישראל. המרכז החדש כבר החל לפעול במתכונת שקטה, כאשר הפרויקט הראשון שלו הוא ייצור חיישן הלייזר של חברת Innoviz מכפר-סבא. ל-Techtime נודע ש-Jabil שכרה בניין באזור התעשייה מת"ם בחיפה שממנו יפעל מרכז האופטיקה הישראלי. בימים אלה היא משפצת את הבניין ומתאימה אותו לשימוש כמרכז פיתוח וייצור אופטי..

מרכז האופטיקה הישראלי של ג'ייביל מיועד לספק חבילה מלאה של טכנולוגיות החל משלבי פיתוח וגיבוש הרעיון של מוצר חדש, יכולות ייצור מיידי של אבות טיפוס ומעבר לייצור המוני במתקני הייצור של ג'ייביל.

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , ייצור וקבלנות משנה