עסקה נוספת לאורבוטק בסין בתחום הצגים השטוחים

7 ספטמבר, 2017

החברה תספק מערכות בדיקה מתקדמות לצגי OLED גמישים ליצרנית הסינית Visionox. ברבעון האחרון רשמה אורבוטק צמיחה של 40% בתחום הצגים השטוחים

חברת אורבוטק (Orbotech), המספקת פתרונות בדיקה לתעשיית השבבים, הודיעה אתמול (ד') כי חברת Visionox, יצרנית סינית בתחום הצגים השטוחים (FPD), בחרה במערכות האוטומטיות של אורבוטק לבדיקה אופטית (AOI) עבור מפעל הייצור החדש של YUNGU Technology ב-Gu'an Hebei בסין לייצור צגי OLED גמישים מדור 6.

סכום העסקה לא צוין בהודעת החברה, אך באורבוטק מסרו כי הפרויקט כולל מספר רב של מערכות AOI עבור צגי TFT (טרנזיסטור דקי סרט), וכן מערכות בדיקה וסיווג לצגי OLED. המפעל החדש של Visionox, שנבנה בעלות של 4.5 מיליארד דולר, צפוי להתחיל בייצור בתחילת 2018 ויהיה בעל תפוקת ייצור של 30,000 יריעות זכוכית בחודש. המפעל יתמקד בייצור צגי AMOLED, המשמשים בשעונים חכמים, מכשירים לבישים, סמרטפונים, מחשבים ניידים וטלוויזיות.

אורבוטק תספק גם מערכות מסדרת Quantum Flex המיועדות לתת מענה לאתגרים טכנולוגיים בתהליכי ייצור של צגים שטוחים. המערכות הללו משולבות בקו הייצור ומאפשרות ליצרניות של מסכים שטוחים לנטר את איכות הצגים ולאתר פגמים בתהליך הייצור ועל-ידי כך להגביר את תפוקת הייצור.

צמיחה בתחום הצגים השטוחים

העסקה הנוכחית מסמנת את המשך התרחבות הפעילות של אורבוטק בתעשיית הצגים השטוחים בסין, המצוי בשנים האחרונות במגמת צמיחה חדה. בתחילת אוגוסט דיווחה החברה על הזמנה בהיקף של 40 מיליון דולר מחברת CEC Panda LCD הסינית, המייצרת צגים שטוחים, לאספקת פתרונות בדיקה עבור קו ייצור צגי Gen 8.6 בעיר שנג'ו בסין.

ברבעון השני התלבטה חטיבת הצגים השטוחים באורבוטק והציגה זינוק של 40% בהכנסות לעומת השנה שעברה ל-69.7 מיליון דולר, מתוך כלל הכנסות של 210 מיליון דולר. אחת מהמגמות המרכזיות התומכות בצמיחה של אורבוטק היא הקמת מפעלי ייצור המוני של צגים שטוחים גדולי מימדים מדור 10.5 ומעלה (Gen 10.5), וההשקעה הגוברת בתחום זה בעיקר בסין.

אדו מיטל, מנהל תחום הצגים השטוחים של אורבוטק באיזור הפסיפיק, ציין "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת Visionox במתן פתרונות מתקדמים בתחום צגי OLED גמישים. אנו מאמינים שפתרון ה- Flex Series™ Orbotech Quantum שלנו יתרום משמעותית להצלחתה של חברת Visionox בהקמת המפעל החדש לייצור צגי ה-OLED עבור מכשירים אלקטרוניים אישיים".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ציוד בדיקה