סיוה תספק מעבד ראייה ממוחשבת ל-Nextchip מדרום-קוריאה

12 ספטמבר, 2017

חברת Nextchip היא חברת פאבלס המפתחת שבבים לעיבוד תמונה המיועדים למערכות נהיגה חכמות. המעבד של סיוה ישולב בשבב APACHE4 החדש שלה

Nextchip Visual Processor

מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM4 של חברת סיוה (CEVA) מהרצליה, ישולב בשבב חדש של Nextchip הדרום-קוריאנית, המיועד ליישומי נהיגה חכמה. חברת Nextchip היא חברת פאבלס המפתחת שבבים לעיבוד תמונה המיועדים למערכות נהיגה חכמות. המעבד של סיוה ישולב בשבב APACHE4 החדש, שיאפשר איתור הולכי רגל, כלי-רכב, סטייה מנתיב ועצמים אחרים בדרך. מנכ"ל Nextchip, קיונגסו קים, אמר שטכנולוגיית הראייה הממוחשבת של סיוה מוסיפה רמת גמישות גבוהה לפתרון של נקסטצ'יפ ומעניקה לה יתרון תחרותי.

משפחת מעבדי הראייה CEVA-XM תומכת ביישומי וידאו ועיבוד תמונה מתקדמים. החברה מספקת לרכיב גם תוכנה מובנית לפיתוח מהיר של יישומי בינה מלאכותית על מעבדי ה-XM, תוך חיסכון משמעותי בצריכת ההספק ומשאבי הזיכרון בהשוואה למעבדים גרפיים ומעבדים מרכזיים אחרים. המעבד APACHE4 הוא מעבד ייעודי ליישומי מערכות עזר בטיחותיות לנהג (Advanced Driver Assistance Systems) המתחבר אל מערכות הרכב, כולל מערכת בקרת המנוע (ECU). הוא מיועד להתקנה מול כל מצלמה ברכב, ולספק כיסוי היקפי בהתא למספר המצלמות המותקנות בו.

דיאגרמת המלבנים של מעבד APACHE4
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , סמיקונדקטורס