ננו-דיימנשן משיקה את ה-DragonFly 2020 Pro

14 ספטמבר, 2017

הדגם המסחרי החדש הינו גדול יותר ומציע רזולוציית הדפסה גבוהה יותר ויכולות אופטימיזציה. מנכ"ל ננו-דיימנשן ל-TechTime: "מצפה לחברה שנה מרתקת ומאתגרת"

*[בתמונה: דגם ה-DragonFly2020 Pro]

חברת ננו-דיימנשן (Nano-Dimension) מנס ציונה השיקה השבוע דגם חדש ומסחרי של מדפסת התלת-מימד שלה לייצור מעגלים מודפסים (PCB). הדגם, בשם DragonFly 2020 Pro, הינו גדול יותר ומציע רזולוציית הדפסה ודיוק משופרים.

דגם ה-DragonFly 2020 Pro, אשר מחליף את הדגם השולחני שנבחן במהלך תכנית הבטא של החברה, כולל יכולות אופטימיזציה המאפשרות לקצר את זמן התכנון והבדיקה של מעגלים אלקטרוניים מודפסים מחודשים או שבועות לימים בודדים.

בננו-דיימנשן מציינים כי שינוי הגודל והשיפורים של הדגם החדש הינם תוצאה ישירה של המשוב שקיבלה החברה מהלקוחות שהתנסו במדפסת בשלב הבטא.

לקצר את זמן הפיתוח של PCB בתוך החברה

מדפסת התלת-מימד של ננו-דיימנשן משמשת לייצור מיידי של מעגלים מודפסים רב-שכבתיים ואנטנות. הטכנולוגיה שלה מבוססת על מדפסת הזרקת דיו, על חומרים פולימריים המתקשים ומייצרים את שכבות המצע של המעגל המודפס, ועל דיו מוליך שהיא פיתחה, הכולל חלקיקים ננומטריים של כסף ונחושת.

המדפסת מאפשרת למהנדסים המתכננים מערכות אלקטרוניות לייצר במהירות אבות-טיפוס – מהוכחה ראשונית, דרך עיצוב ובדיקות – בלא צורך לייצר את דגם האב-טיפוס במיקור חוץ על-ידי יצרן חיצוני, וכך לקצר את משך התהליך ולפתור את צווארי הבקבוק הנוצרים לעיתים בבניית אבות טיפוס, להפחית עלויות ולשמור על הקניין הרוחני (IP).

ה-DragonFly 2020 Pro מאפשרת הדפסה של קווים מוליכים ברזולוציה גבוהה ורווחים באמצעות דיוק המתאפשר על ידי מערכת הזרקת דיו. כמו כן, הדגם כולל מגוון רחב של תכונות של כרטיסים אלקטרוניים רב שכבתיים, לרבות חיבורים כגון buried vias ו-plated through holes.

מנכ"ל ננו-דיימנשן עמית דרור אמר ל-TechTime: "ההשקה המסחרית של דגם ה-Pro מגיעה לאחר שנה שבה לקוחות בטא השתמשו בדגם הדסקטופ והעלו בקשות לשיפורים. אל מול הפידבק פעלה ננו דיימנשן לשיפור והתאמת המדפסת בהיבטי רזולוציית ההדפסה, איכות, אמינות ונגישות לשירות. כמו כן, דגם ה-Pro מגיע במארז Full-size ובכך תומך בשדרוגים עתידיים גם בהיבטי חומרה.

ננו דיימנשן הודיעה באחרונה על חתימה של הסכמי הפצה עם מפיצות בשווקי מפתח כגון ארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, ומדינות באירופה. כמו כן, החברה הודיעה על לקוח ראשון למדפסת המסחרית שלה, חברת Jabil, אחת מספקיות שירותי הייצור האלקטרוני הגדולות בעולם.

"ננו-דיימנשן נכנסה לשלב המכירות המסחריות ופועלת על מנת להרחיב המכירות ולהגדיל את הנגישות ללקוחות. בחודשים האחרונים הודיעה החברה על התקשרויות עם מפיצים בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסרליה וצרפת. כחלק מאסטרטגיית המכירות והשירות שלנו אנו פועלים בשיתוף פעולה עם מפיצים בשווקים הרלוונטיים על מנת לבסס קשרים הדוקים עם הלקוחות ועל מנת לאפשר ללקוחות קבלת שירות מקומי מקצועי ואישי. יש לציין כי הפעילות של ננו-דיימנשן בצפון אמריקה מתבססת על משרדנו בעמק הסיליקון, שכבר מאויש בעובדים, שאליהם יצטרפו בקרוב עובדים נוספים. מצפה לננו-דיימנשן שנה מרתקת ומאתגרת," הוסיף דרור.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing