קבוצת מר מרחיבה את מפעל הייצור בשדרות

17 ספטמבר, 2017

המפעל בשדרות מייצר את המערכות הבטחוניות של החברה הבת טקמר. על-פי התוכנית הוא יגייס כ-20 עובדים השנה וייצר בעתיד את מערכות החומרה של כל החברות בקבוצה

Mer Group Shderot Production Line

[בתמונה למעלה: מנכ"ל טקמר, איציק שוורץ (משמאל) ביחד עם ראש העיר שדרות אלון דוידי בטקס השקת המפעל]

קבוצת מר (Mer) מעבירה את ייצור המערכות הבטחוניות שלה לעיר שדרות. ביום חמישי האחרון היא השיקה מפעל חדש בשדרות המבוסס על המפעל הקיים בעיר. כיום המפעל מעסיק כמה עשרות עובדים. הקבוצה מסרה שהיא מתכננת לגייס עוד כ-20 עובדים במהלך השנה הקרובה, ולייצר מערכות חומרה במפעל בהיקף של כ-40 מיליון שקל בשנה. החברה ריכזה את יכולות הפיתוח, הייצור וההרכבה של החברה הבת טקמר שהיו מפוזרות בארץ, למפעל המורחב בשדרות, שבו היא תייצר מערכות קשר לטנקים וכלי שיט צבאיים, מערכות קשר עבור כוחות חירום והצלה ופלטפורמות יבילות המשמשות כקרונות תקשורת וכמוקדי שליטה ובקרה ניידים. במסגרת המעבר לשדרות, תגדיל קבוצת מר את מערך הייצור לשטח כולל של כ-500 מ"ר.

קבוצת מר היא הספקית הבלעדית של מערכות תהקשורת בתוך טנק המרכבה. מנכ"ל קבוצת מר, ניר למפרט, אמר שהמהלך נעשה במסגרת שינוי ארגוני משמעותי המתבצע בקבוצה בתקופה האחרונה. "כחלק מהשינוי העברנו את מפעל הייצור של חברת-הבת טקמר לשדרות. בכוונתנו להעביר את כל ייצור החומרה של הקבוצה אל העיר, לטובת הגדלת מספר מקומות העבודה בדרום הארץ בכלל, ובעיר שדרות בפרט".

Techmer MDIS Communication System

קבוצת מר מעסיקה כ-1,200 עובדים ופעילה בעיקר באמריקה הלטינית, ארה"ב אפריקה וישראל. מר מנוהלת על-ידי ניר למפרט ונמצאת בשליטת חיים מר, קרן פימי ויצחק בן בסט ונסחרת בבורסת ת"א לפי שווי שוק של כ-268 מיליון שקל. לאחרונה זכתה החברה במספר פרוייקטים גדולים שהרחיבו את דרישות הייצור שלה. לפני כחודש היא הודיעה על זכייה בשני פרויקטים במרכז אפריקה בנושאי אבטחת המולדת, מדיניות בטחון לאומי ואנרגיה, בהיקף של כ-30 מיליון שקל.

פעילות בטחון המולדת של קבוצת מר נמצאת בצמיחה. לאחרונה היא זכתה במכרז פריסת רשת תקשור לעיר חכמה באיים בקריביים המבוססת על סיבים אופטיים, בהיקף של כ-55 מיליון שקל. מר גם זכתה בפרוייקט לאספקת והתקנת מערכות תקשורת מתקדמות במתקנים ביטחוניים במדינה במרכז אמריקה בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בהזמנות בהיקף כולל של 17 מיליון שקל לניטור גבולות במזרח אירופה ושל 30 מיליון שקל להקמת תשתית תקשורת חירום במתחם הסחר העולמי בניו יורק. בסך הכל, מדובר בהצבר פרוייקטים בתחום ה-HLS בהיקף כולל של כ-122 מיליון שקל. למפרט אמר שהקבוצה ממקדת את פעילותה בתחומי ה-HLS, סייבר ומודיעין".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית