שלומית וייס, לשעבר בכירה באינטל, מונתה לסמנכ"לית בכירה לפיתוח שבבים במלאנוקס

18 ספטמבר, 2017

וייס עבדה ב-28 השנים האחרונות באינטל ושימשה בשורה של תפקידי מפתח בתחום פיתוח שבבים. וייס מחליפה בתפקיד את אלון ובמן, אחד ממייסדי החברה

חיזוק משמעותי לחברת מלאנוקס (Mellanox): החברה מיקנעם הודיעה אתמול על מינויה של שלומי וייס, לשעבר בכירה באינטל, לתפקיד סמנכ"לית בכירה לפיתוח שבבים. וייס תחליף בתפקיד את אלון ובמן, אחד ממייסדי החברה, שימשיך לעבוד בחברה.

המעבד Sandy Bridge של אינטל

שלומית וייס הצטרפה לאינטל ב-1989 לאחר שסיימה בהצטיינות תואר שני בהנדסת חשמל בטכניון.. במהלך הקריירה הארוכה של באינטל מילאה וייס שורה של תפקידי מפתח, ובהם סמנכ"לית פיתוח שבבים. היא ניהלה פיתוח מערכות על שבב ללקוחות (client system-on-a-chip) ורכיבי שרתים שונים. בין היתר זכתה וייס בתואר היוקרתי ביותר שמעניקה אינטל, ה-Intel Achievement Award, וזאת על חלקה בפיתוח הארכיטקטורה של מעבד הליבה Sandy Bridg, שפותח בישראל ב-2006 והיה המעבד המהיר ביותר של אינטל באותה תקופה.

לאחר מכן, היתה וייס אחראית על צוות הפיתוח של הדור הבא של מעבדי אינטל, ה-Sky Lake עבור מחשבים אישיים, אשר יצא לשוק ב-2015. עיקר הפיתוח של מעבדי Sky Lake התבצע במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה.

בתפקידה האחרון שימשה וייס כמנהלת תחום הנטוורקינג למרכזי מידע, וזהו למעשה התחום שבו עוסקת מלאנוקס. מלאנוקס מספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט שמאפשרים העברת נתונים מהירה בין שרתים ומערכות אחסון.

"אני שמח מאוד על הצטרפותה של שלומית לצוות ההנהלה של מלאנוקס. שלומית מביאה עמה ניסיון מוכח מגוון הישגים וידע רב אשר יתרום רבות לצוות ההנדסה של החברה", אמר מנכ"ל ומייסד מלאנוקס איל וולדמן. "אנו בטוחים שהצטרפותה של שלומית תהווה נדבך חשוב בהובלת מלאנוקס לעבר יעדי הצמיחה של מלאנוקס."

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית