קיידנס השיקה את Cadence Legato Memory לתכנון ואימות זיכרון

19 ספטמבר, 2017

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), הכריזה על השקת פתרון התוכנה Cadence Legato Memory, הפתרון המשולב הראשון בתעשייה לתכנון ואימות (וריפיקציה) של רכיבי זיכרון. תוכנת Legato Memory מאפשרת לנטרל את הסיבוכיות שבחיבור כלים שונים ונפרדים לביצוע משימות תכנון ואימות. הפתרון מבצע אוטומציה של שלבי התכנון וכולל את טכנולוגיית Cadence Super Sweep (המוגנת בפטנט), אשר עושה שימוש בבסיסי נתונים קיימים של סימולציות לשם ביצוע אנליזות של multi-corner ומונטה קארלו, כדי לאפשר ללקוחות לשפר את זמני העיבוד וגם את הסימולציות.

הטכנולוגיה של Cadence Legato Memory כוללות בין היתר:

  • סביבת תכנון ואימות של Bitcell: היכולת לתכנן את הסביבה כולל ניתוח שונות (Variation), ללא צורך לצאת מהיכולת לתכנן ולאמת מערכי זיכרון שלמים בתוך פתרון ה-Legato Memory, וכן לגשת לטכנולוגיית ה-Super Sweep החדשה, כדי למקסם את דיוק ומהירות הסימולציה של תכנוני Advanced Node.
  • סביבת איפיון זיכרון: היכולת לאפיין בפורמט Liberty באופן מלא של הזיכרון-על-שבב (SoC). האינטגרציה העמוקה בין אפיון הזיכרון וסימולציית המעגל החשמלי, מספקת יתר דיוק ומשפרת ביצועים, שאי אפשר להשיג בכלים נפרדים.

"זמני סימולציה ארוכים ושיעור גבוה של חוסר דיוק, הפכו לצווארי בקבוק בלוח הזמנים של מחזור התכנון של SoC, אמר טום בקלי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת Custom IC & PCB בקיידנס. "פתרון ה-Legato Memory החדש משלב טכנולוגיות מוגנות פטנט שנארגו אל תוך פתרון אפיון הזיכרון שלנו Virtuoso® Liberate™ MX, הסימולטור  המהיר  Spectre® eXtensive וכן פתרונות Virtuoso Variation Analysis, במטרה לשפר את יעילות התכנון ולאפשר ללקוחות שלנו לעמוד בלוחות הזמנים הנוקשים של תהליך התכנון".

למידע נוסף:  www.cadence.com/go/memorysolution

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני