אלביט מרחיבה את מפעל מערכות הקשר בערד

19 ספטמבר, 2017

אלביט מקימה שני קווים חדשים לייצור מכשירי קשר עבור צה"ל ולקוחות בחו"ל בנוסף לקו הייצור הקיים, ותשלש את שטח המפלע ל-1,800 מ"ר

ELBIT-SDR

חברת אלביט מערכות (Elbit) מוסיפה שני קווי ייצור נוספים למפעל ייצור מערכות הקשר שהיא פתחה לפני כחצי שנה בערד, ומרחיבה את שטח המפעל פי שלושה, מ-600 מ"ר לכ-1,800 מ"ר. המפעל בערד החל לפעול במתכונת מצומצמת בחודש ספטמבר 2012 בעקבות זכייתה של אלביט בפרוייקט של משרד הביטחון לשדרג ולספק תחזוקה לציוד תקשורת של צה"ל. בחודש מרץ השנה החליטה אלביט להרחיב את אתר הייצור והתחזוקה שלה בערד להיקף העסקה של כ-100 עובדים ולהפוך אותו למרכז מצוינות לייצור ולתחזוקת מערכות רדיו מתקדמות לצה"ל. ההחלטה התקבלה לאחר זכייה בחוזה של משרד הביטחון בהיקף של כ-100 מיליון דולר לאספקת מערכות רדיו מתקדמות לצה"ל. במסגרת הזכייה, אלביט מערכות תייצר ותספק מאות מערכות רדיו במשך חמש שנים, וכן שירותי תיקון ותחזוקה למשך 15 שנים.

אלביט מסרה היום, במהלך דיווח על הרמת כוסית עם שר הביטחון אביגדור ליברמן במפעל בערד, שהמפעל החל לספק את מכשירי הקשר לצה"ל בחודש אוגוסט השנה, ושהחברה מתכננת לגייס השנה למפעל כמה עשרות עובדים נוספים מהאזור. נשיא אלביט, בצלאל מכליס, אמר שהמאמץ לייצר מקומות עבודה מוטי טכנולוגיה והייטק לא רק במרכז הארץ הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של החברה. "הקמת המפעל בערד מהווה אבן דרך חשובה. מספר חודשים מאז הונחה אבן הפינה למפעל אנו עסוקים בהקמת שני קווי ייצור חדשים בתוספת לקו הייצור הפעיל כעת, שיהוו בסיס לקליטת עובדים נוספים מערד ומסביבתה".

בדו"ח הרבעוני האחרון שלה מסרה אלביט שהמפעל החדש מספק מכשירי קשר גם ללקוחות בחו"ל. המפעל בערד מייצר מערכות קשר ניידות, מערכות קשר ממונעות ומערכות קשר מוטסות מהדור השלישי. מדובר במערכות תקשורת מוגדרות תוכנה (Software Defined Radio) המאפשרות מתן שירותי נטוורקינג ואבטחה מתקדמים. ההסכם בוצע במסגרת אסטרטגיה של צה"ל לרכוש ציוד תקשורת במתוכנן של מיקור חוץ המאפשר לצמצם את עלויות הרכש.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית