תאת טכנולוגיות זכתה בחוזה של 40 מיליון דולר

24 ספטמבר, 2017

החוזה, שנחתם עם חברת תעופה אמריקנית למשך 5 שנים, הינו עבור שיפוץ ותחזוקה של יחידות מנועי העזר של צי מטוסי בואינג איירבוס

חברת תאת טכנולוגיות (TAT Technologies) מגדרה, המספקת שירותים ומוצרים בתחומי התעופה האזרחית, התעופה הביטחונית ותעשיות ההגנה הקרקעית, הודיעה היום על זכייה בחוזה הנאמד בהיקף של עד כ-40 מיליון דולר לשיפוץ ותחזוקת יחידות מנועי עזר (APU) עבור צי מטוסי בואינג ואיירבוס של חברת תעופה אמריקנית. בעקבות ההודעה טיפסה היום מנייתה של תאת, הנמצאת בשליטתה של קרן פימי, ב-6% לשווי שוק של 350 מיליון שקל.

עבודות התחזוקה של יחידות מנועי העזר יבוצעו במשך חמש שנים במתקן השירותים של חברת הבת של תאת בארצות הברית, פידמונט שירותי תעופה, הנמצא בגרינסבורו צפון קרוליינה. תאת כבר ביצעה עבור לקוח זה עבודות שיפוץ של חלק ממחליפי החום וכני הנסע של הצי, וכעת החברה מרחיבה את פעילות התחזוקה שלה ותהיה אחראים גם על תחזוקת יחידות מנועי העזר.

מנכ"ל תאת יגאל זמיר

נשיא ומנכ"ל קבוצת תאת יגאל זמיר אמר, "הסכם משמעותי זה הינו אישור נוסף ליכולות שירותי השיפוץ והתחזוקה (MRO) הניתנות על ידי קבוצת תאת, ומביא לידי ביטוי את הרמה המקצועית שמפגינה הקבוצה באספקת שירותים אלו לשוק התעופה האזרחית, תוך יישום הפרקטיקות המתקדמות בעולם לתמיכה בשרשרת האספקה של לקוחותיה, המאפשרות להם להתייעל ולהקטין עלויות התפעול באופן ניכר."

חברת תאת טכנולוגיות פעילה בתחומי התעופה והביטחון באמצעות החברה המרכזית, הפועלת מגדרה, ושלוש חברות בנות, שתיים מהן בארצות הברית ואחת בקריית גת. החברה מספקת מערכות בקרת טמפרטורה תעופתיות, מנועים חשמליים ושירותי תיקון ותחזוקה למערכות תעופתיות.

ברבעון השני של 2017 צמחו הכנסותיה של תאת ב-13.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו ב-26.6 מיליון דולר, וזאת הודות לגידול במכירות של מוצרים ופתרונות להחלפת ומעבר חום, והן במתן שירותים (הכוללים אספקת שירותי תחזוקה למחליפי חום, תיקון של רכיבי תעופה; ושיפוץ וציפוי להבי מנועי סילון. העלייה בהכנסות נרשמה על רקע מגמת הצמיחה בשוק התעופה העולמי, המתבטאת בגידול בציי המטוסים ובעלייה בכמות הנוסעים ובשעות הטיסה. מגמה זו נובעת בין היתר ממחירי הדלק הנמוכים.

קרן פימי רכשה את השליטה בתאת טכנולוגיות בשנת 2013 תמורת כ-125 מיליון שקל. לפני כשנה רכשה הקרן עוד כ-6% ממניות תאת והיא מחזיקה כרגע ב-59.5% ממניות החברה.

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: תעופה וביטחון