היטאצ'י הכריזה על החברה החדשה Hitachi Vantara

25 ספטמבר, 2017

החברה החדשה תאגד תחת קורת גג אחת את הפעילויות של Hitachi Data Systems (הפועלת בישראל), Hitachi Insight Group ו-Pentaho, ותתמקד במתן פתרונות כוללים בתחום ה-IoT העסקי והתעשייתי

IOT Hitachi Vantara

תאגיד היטאצ'י הבינלאומי (Hitachi ) הכריז על הקמת חברה חדשה בשם Hitachi Vantara אשר תאגד תחת קורת גג אחת את הפעילויות של Hitachi Data Systems (הפועלת בישראל מאז שנת 1979), Hitachi Insight Group ו-Pentaho. חברת Hitachi Vantara תתמקד בתחומים מבוססי נתונים באמצעות שילוב הטכנולוגיות של היטאצ'י בתחומי ה-OT (טכנולוגיות תפעוליות) וה-IT (טכנולוגיות מידע). "חברת Hitachi Vantara תהיה שותפה אמיתית של יצירת חדשנות בעידן ה-IoT", אמר נשיא ומנכ"ל היטאצ'י, טושיאקי היגאשיהארה.

חברת Hitachi Vantara החדשה מתכוונת להתמקד בשוק ה-IoT שלהערכתה עדיין אין בו חברה מנצחת המזוהה עם התחום. להערכת חברת גרטנר, כ-440 מיליארד דולר יושקעו בתחום ה-IoT עד שנת 2020, שנה שבה יהיו כ-21 מיליארד חיישנים מחוברים וטכנולוגיות אחרות בנקודות קצה. חברת Hitachi Vantara מתכננת לרתום טכנולוגיות בתחומי ה-OT וה-IT על מנת לבנות פתרונות נרחבים מבוססי נתונים. ארגונים יוכלו לנהל, לאחסן, לשלוט, לערבב, לנתח ולהפוך נתונים לתמונה עסקית ברורה. החברה תמשיך לפתח טכנולוגיות לניהול וניתוח אנליטי של נתונים, שבו היטאצ'י מתמחה ותופתח פתרונות חדשים בתחום תשתית הנתונים, אחסון, מחשוב וכלים אנליטיים.

ההכרזה הראשונה של Hitachi Vantara היא על התקן חדש לאינטרנט של הדברים, Hitachi IoT Appliance, המבוסס על פלטפורמת תוכנת ה-IoT של היטאצ'י, Lumada. התוכנה הזו כוללת כלי בינה עסקית, בינה מלאכותית, לימוד מכונה וניתוח אנליטי לצורך הפקת תובנות לקבלת החלטות עסקיות. התקן ה-IoT של היטאצ'י מגיע עם ארכיטקטורה מוכנה מראש, כדי לבצע התקנה מהירה וחילוץ מהיא של מידע.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות