HPE בחרה במתגי האית'רנט  Spectrum של מלאנוקס

25 ספטמבר, 2017

HPE תשלב את מתגי מלאנוקס במערכות מתגי ה-M-series של HPE לרשתות אחסון עבור מרכזי נתונים ומערכות ענן

ענקית ה-IT העולמית HPE בחרה במתג ה-Spectrum לרשתות אית'רנט של מלאנוקס (Mellanox) כדי להאיץ את מערכות מתגי ה-StoreFabric M-series של HPE לרשתות אחסון. על פי החברות, הפתרון המשולב מספק את רשת האחסון המהירה והיעילה ביותר בעולם עבור מרכזי נתונים ומחשוב, ומערכות הענן.

מתגי ה-StoreFabric M-series של חברת HPE מותאמים במיוחד לרשתות אחסון, וזאת תוך הצגת השהייה נמוכה וללא אובדן חבילות (zero packet loss). שילוב מתגי האית'רנט של מלאנוקס מאפשר הקמת רשתות אית'רנט המותאמות לכל סוגי ושכבות האחסון של מרכזי נתונים ומחשוב

מארטי לאנס, מנהל בכיר ומנהל כללי של מערכות אחסון, קישוריות ואינטראופרביליות גלובלית ב- HPE אמר, "מתגי ה-M-series StoreFabric מנצלים את טכנולוגיית המתגים של מלאנוקס על מנת לספק את הביצועים הטובים ביותר של אחסון רשת אית'רנט עם פתרונות  HPEלאחסון ו-Big Data. בנוסף, הם משפרים את הביצועים ואת יכולת הניהול של פתרונות אחסון בלוקים, קבצים ואובייקטים – בנוסף לתשתיות hyperconverged – המוצעים על ידי HPE ושותפיה".

מתג ה-Spectrum הוא חלק מפתרון מארג אחסון האית'רנט (ESF) של מלאנוקס, המשלב תמיכה בקונטיינרים של תוכנה מוּדעת-אחסון עם חומרה המעניקה זמן השהייה נמוך ללא איבוד חבילות, ובכך מסייעת ליצור פלטפורמת אחסון איכותית. על פי מלאנוקס, ESF מהווה את רשת האחסון המהירה והיעילה ביותר בפרוטוקול האית'רנט, והיא כוללת מתגי Spectrum ומתאמים ממשפחת ה- ConnectX® של מלאנוקס. השילוב בין מערכות המתגים וכרטיסי מתאמי הרשת של מלאנוקס מאפשר בנייה אידיאלית של אשכולות אחסון, ומספק תמיכה בניטור, ניהול ואוטומציה לאחסון, באמצעות אינטגרציה עם מערכי אחסון, תוכנות ניהול אחסון, וכלים אחרים לניהול IT.

"צמיחתו של מארג אחסון האית'רנט (ESF) היא בלתי נמנעת, בשל הגידול העצום בנתונים והצורך לעבד אותם ביעילות ומהירות, בשל הגידול בעומסי עבודה מוּנעי-מידע חדשים, וגם משום שלא קיים Fibre Channel בענן", אמר קווין דירלינג, סמנכ"ל שיווק במלאנוקס טכנולוגיות. "מספר הפורטים של אית'רנט מהיר המסופקים ממשיך לצמוח בכמעט 20 אחוזים בשנה, בעוד מספר הפורטים והמכירות של Fibre Channel יורדים שנה אחר שנה. ארגונים וספקי אחסון כמו HPE מאמצים את האית'רנט המשולב  — converged ו- hyperconverged — כמהיר, גמיש וחסכוני יותר לאחסון ברשת. פתרון ה-ESF שלנו מותאם במיוחד לגישה יעילה לנתונים, מספק אחסון חכם שאין לו מתחרים, ומגדיל את הביצועים פי שלושה – כל זאת בשליש המחיר לעומת Fibre Channel".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , טכנולוגיות מידע , ענן